kuka minä olen

Avainsanat: minä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 12:05

ANONYYMI

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 12:01

Varmaan ihminen kun olet osannut tänne laitta kysärin,hyvää ihmisenä olemisen jatkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 12:06

Kirjoitustaitoinen anonyymi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 12:21

Valitettavasti ANONYYMI !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 12:28

Etsitkö itseäsi? Etkö ole vielä löytänyt omaa nimimerkkiäsi? Liity napsuun, täällä on ihmisiä jotka voivat auttaa sinua löytämään paikkasi kaverin ominaisuudessa. : )
Ole rohkea ja tule ulos kaapistasi... ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2009 - 12:52

Yksi niistä monista anonyymeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 13:57

Haluatko et arvataan ,kuka olet siellä anonyymin takana? en kyllä arvaa , arvata...kerro ,olen utelias???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 15:24

Löytyisiköhän noista linkeistä vastauksia probleemaasi:

www.juureton.fi/?sid=101
www.agapetoyou.net/kukaminaolen/
www.vsy.fi/opinto/maahanmuut...php?k=1981

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2009 - 16:08

sitä en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 16:29

Elämä opettaa myös itsestä. Tarkkaile tapojasi ja toimintojasi ja luo itselle identiteetti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 17:53

HOMO SAPIENS

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 18:36

sinä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 19:36

Ihka, ihka, anonyymi ei ole "kukaan", mutta nämä kirjautuneet anonyymit ovat persoonia, joten hankkiaksesi sellaisen (persoonan), ettei tarvitse kysellä, kuka minä olen, tee itsestäsi persoona isolla P:llä ja käy "ristiäisis/nimenantokohdas" antamas itelleis nimimerkki, ja mahdollinen kuvakin (ihka mikä vaan), niin me kaikki varmasti otetaan siut avosylin vastaan tähän napsuperheeseen....:)

Lähteet:
aittelin, jotta myö ollaan me ja hyö on he, vai miten se ny oli?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 19:46

Jonkinmoisen kirjoitustaidon omaava anonyymi joka välillä kyselee nimimerkillä mutta useimmin näköjään ilman sitä, huvinsa kullakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:40

?
Sinä joko
-etsit itseäsi ja kysyt tosissasi
-kysyt kiusoitellaksesi napsulaisia
-kysyt saadaksesi tietoa; arvaako kukaan missä mennään ja tietääkö kukaan, ken olet

En minä tiedä kuka sinä olet ja mitä haluat tietää...ihan aikuisten oikeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 00:55

Noilla lähtötiedoilla vaikea auttaa selvittelyssä, mutta aloitappa vaikka etsimällä joku kuvallinen henkilötodistus, mene peilin eteen ja jos kuvat täsmäävät, olet jo pitkällä selvittelysi kanssa, tiedät nimesi. Siitä on hyvä jatkaa vaikka vähän syvällisempiinkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 16:48

Kysyt peruskysymystä, jota ei ole selvitetty?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 23:06

Vastauksen kysymykseesi saat ajokortistasi, passistasi tai henkilökortistasi.