Mies kysynyt naiselta, miltä tuntuu olla kanssani naimisissa? Nainen vastannut, ei miltään. Mitä se kertoo liitosta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 11:08

Ensimmäinen ajatus tuli, että heillä rakoilee tämä liitto. : (
Pitäisi varmaan tehdä jotain sen liiton hyväksi ettei ihan loppuisi.
Mitähän miehen tulis sit tehdä, että naisen ei tarviis vastata kysymykseen noin?
Eräs nainen valitteli, että mies ei koskaan sano, että rakastan sinua ja siitä mainitsi miehelle, mies tuumasi, että mitä sitä jatkuvaan sanomaan, kyllä minä kerron kun en rakasta sinua enää..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 10:46

Vastaus ei mitään,kun ei kerran tunnu missään.Mitäs meni joutavia kysymään sai oikean vastauksen.Voihan se olla ,mies naimisissa väärän naisenkanssa,nainen väärän miehen kanssa.What ever.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2009 - 10:46

Jos olivat jo asuneet yhdessä ennen naimisiin menoa, ei siinä juurikaan mikään muuttunut, joten ei se varmaan tuntunut miltään. Ei kerro vielä liitosta mitään tuolla perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 11:15

Mieheni sanoo aina kun jotakin kopua tulee,hän oikein huolestuisi jos en enää hänelle kiukuttelisi tai naureskelisi hänen jutuilleen, niin silloin ei enää varmaan tuntuisi miltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 11:26

SANOISIN JOTAIN TARTTIIS TEHDA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 11:30

taitaa olla ensihuuman aika ohi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 11:48

Ehkä siitä liitosta puuttuu sit se, keskinäinen rakkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 13:28

Vaikuttaa ihan tavalliselta liitolta, tuollaista kait se usein on. Tyhmä kun teki tuon kysymyksen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2009 - 16:17

Sitä että pitää keksiä jotain sutinaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 16:35

Elämä raiteillaan ja kaikki hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 18:34

no eihän se naimisissa olo oikeesti tunnu miltään kuin vain harvoin ja valitussa tilanteessa:)