Miten kaapataan elävä hymiö netistä,ja saadaan pidettyä se elävänä.

Kaappasin kokeeksi pari hymiötä,mutta matkalla ne kuolivat,kumpikin.

Avainsanat: hymiöt elossa vai kuolleena.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 18:05

Menet kuvan päälle ja painat hiiren kakkospainikkeelle "kopioi kuvan osoite" . Mene haluamaasi paikkaan, johon haluat hymiön ja paina liitä. Esiin tulee kuvan osoite, mene sen päälle normaalisti hiirellä mutta paina ctrl-näppäin pohjaan, saat elävän hymiön sinne minne halusit.

www.simonlain.com/wordpress/...on_lol.gif

Tässä esim. naurava naama, kokeile kopsata linkki omalle paperillesi.

Lisätty: 04.02.2009 - 17:38

Taisin luvata liikoja. Lisätutkimukset osoittivat, että on sivuja, kuten lähteessä, josta voi ladata animoituja hymiöitä ilmaiseksi esim. Meseen tai sähköpostiin. Mutta se pitää tehdä lisää->kuva toiminnon kautta, ei kopioimalla. Minulla ei ole Meseä eikä hotmail-sähköpostia, joten en voinut kokeilla. Sori, että annoin tarkistamatonta tietoa.

Lisätty: 04.02.2009 - 19:08

Ja täältä saa niitä hymiöitä myös - www.schmaili.com/

Lähteet:
www.smileycentral.com/dl/ind...1&ac=0

Kysyjän kommentti

Kuoli hymy jäi pois

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 10:18

Ota uusia vaan,minä saan tänne unohtuneet Tamacotsitkin kuolemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2009 - 10:31

Voi, kunpa sen joku kertoisikin. Ei se onnistu minultakaan. Antakaa ohjeita meille tumpeloille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 11:42

NAPSU VOISI LAITTAA NIITA NAPSUN SIVUILLE,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 16:36

Minullepa tuo oli outo juttu. En kai ole koskaan edes nähnyt eläviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 00:30

Hymiöt ym pikku animaatiot täytyy tallentaa gif-muodossa, muuten käy niinkuin Kuminaama sanoi.

( GIF lyhenne sanoista Graphic Interchange Format)