Mitä mieltä Krabista matkailukohteena?Ihailen aina paikan maisemia,mutta mietin mitä muuta tarjottavaa paikalla on?

Avainsanat: krabi thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 10:01

Me menimme pitkähäntäveneillä eri saariin päiväretkille, joissa oli tarjolla myös hierontaa tai jalkahoitoa auringonoton lisäksi. Kävimme myös eri kaupungeissa kuten Phuketin tavarataloissa jne. joko taksilla tai kuorma-autonlavalle rakennetuilla busseilla.

Ainakin kaksilla toripäivillä vaellettiin paikallisten keskellä ja syötiin kansanravintolassa.
Lasten kanssa syötettiin apinoita rannalla, joista ovelin kävi itse varastamassa mieluisimman namin.
Seurattiin elokuvan tekoa rannalla. Siellä kuvattiin tappelukohtausta yhdessä kahvilassa...elämys sekin.

Kävin thainyrkkeilyottelussa, joissa tyrmäys kävi niin nopsaan etten huomannutkaan miten se kävi.
Iltaisin käytiin maistelemassa katukeittiöiden antimia ja lorvimassa katujen myymälöissä

Pukujen sovitteluunkin meni aikaa. Kolme sovitusta ja työn jälki on hyvä. Niin ja silmälasitkin piti uusia.
Liikuttiin paljon jalkaisin kunnon vuoksi vaikka tuktukeilla liikkuminen oli älyttömän edullista.

Nettikahviloita oli joka kulmassa samaten pesuloita.

Puolisoa käytin kerran lääkärissä. Sanoisin, että elämys sekin ja myönteinen.

Perheen nuoriväki kävi sukelluskoulun tentteineen.

Muuten mieheni viihtyi älyttömän hyvin maassa vallitsevan kulttuurin takia. Häntä palveltiin kuin ruhtinasta. Hän oli papa, papa, joka ei saanut itse kantaa edes lautasta aamupalapöytään. Vanha mies oli siellä pop.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 10:21

mulla krabista ei jääny kovinkaan hyvät kokemukset.pieni paikka eikä se rantakaan siinä ollu kummoinen. melko sameaa vettä(ainakin silloin kun itse siellä kävin), kun vertaa esim. phuketin rantoihin. ne lähi saaret varmasti näkemisen arvoiset, mutta siinä minun mielestäni kaikki. samanlaisia kauppoja ja räätäleitä rantakadulla kuin muuallakin thaimaassa. en varmaankaan tule itse käymään, kuin korkeintaan päivän reissulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 15:37

Oltiin eka viikko Ao nangissa, vuokrattiin yksiö ja halvalla päästiin.. piti ensin olla vain 4 päivää, mutta jäätiinkin koko viikoksi kun oli niin paljon kokemista ja nähtävää. Suomalainen ystävämme asusteli Ao nangissa ja tiesi minne kannattaa mennä. Kuljetiin pitkähäntäveneillä lähisaarille ja speed boatilla kans.. Matkan kohokohtana tais olla kiipeilykokemus Raileylla.. aivan mahtavat puitteet ja ne maisemat....! Railey ja Hong Islands oli minun makuuni.. juuri sellaista kuin postikorteissa on.... Käytiin myös Krabi townissa shoppailemassa, halpa reissu tuk tukilla.. ja tiikeritemppelikin sielä tais löytyä. Seuraava viikko menikin sitten Phi Phi saarilla, Phi Phi oli ok... sellanen nuorison bailumesta.. ja hienot maisemat sieläkin! Snorklaukseen Phi Phi oli kyllä omiaan.. Viimeinen viikko Phuketissa olikin sitten pienoinen pettymys.. kun oli jo tottunut noihin hulppeisiin maisemiin.. mutta olihan sielä hyvä ranta joka pelasti sen viikon :)