Tansitko letkajenkkaa..?

Aina jos rytmisopii...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 10:27

Joo olis kiva saada sellanen kokokylän kokoinen letkajenkka....:)
Onko pokkaa lähteä kellää kokeileen iltasella et moniko lähtee mukaan?:)heh hee että olis kivaa ja hauskaa:)

Kysyjän kommentti

olisin valmis letkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 01:12

Jooooooooooooooo kun v ain sattuu letka kohdalle!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 05:15

Kyllä sitä nuorempana tuli tanssittua,ei sitä juuri enää missään tanssita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 06:55

Jeps, nuorenahan sitäkin tanssittiin hikipäässä, mutta eipä missään enää soiteta eikä tanssita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 07:20

en ole nahnykkaan 20 vuoteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 08:20

En tosiaankaan tanssi. Muistan joskus ala-asteella kun sitä tanssittiin välitunneilla. Koulua kierrettiin ympäri ja letka oli tosi pitkä. Siinä tuli sitä liikuntaa, ei varmaan hassumpi ajatus tänäkin päivänä laittaa välituntien ohjelmaksi kouluissa. Ylä-asteikäiset tuskin innostuisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 08:23

ala-asteella oon ite viimeks tanssinu...et kyl siitä jokunen vos aikaa O_o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 08:37

Nuorempana sitä tanssivat kaikki,nyt ei käy edes mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 09:05

nuorempana tuli hypittyä jenkkaa joissain discoissa, mut nykyään en tanssi enkä käy discoissakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 09:16

Koko tämä ikäluokka on sitä varmaan jossain vaiheessa tanssinut. Nyt en muista ainakaan pariinkymmeneen vuoteen edes kuulleeni letkiksen tahteja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 10:25

Eipä ole letkaa näkynyt missään vuosikymmeniin... eli ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2009 - 11:38

Letkis on hautautunut unohduksen suohon, ja myös sen tanssiminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 11:51

Juu kyllä sitä ennen tanssittiin,mut enää ei kestäis lonkat eikä polvet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 16:51

silloin kun tanssittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 18:33

toki toki, ei kun jenkkaamaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:33

Kuolun liikuntatunnilla sitä on tullut tanssittua ;D hauska tanssi,eikä edes vaikea tanssi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:47

JOOOOO, sehän oli aika historia silloin erittäin suosittu, Katri Helena jonkun hitti letkiksen lauloi, olihan se hyvää
liikuntaa ja helppoooooo. kaikki sen osas ainakin 60-luvulla. Se muuten oli silloisilla serojentaloilla kova juttu,
kyllä ryminä kuului lattioilla. Tais muuten silloin letkis välillä horjahtaa jos joku välissä pikkusen jalkojen asentoja korjas. Siihen aikaan oli muuten pitkät ne letkisjonot. Hiki siinä päähän pukkas, ja limsa maistui kohduudella tietenkin.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 15:36

eipä juuri tuu tanssittua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 00:46

Tansin, viimeksi 1965.