Hei Napsuttaret! Rakennetaan yhdessä miehen prototyyppi. Minkälaisia ominaisuuksia haluaisit siihen. Ja tässä leikissä on kaikki

mahdollista.

Esitän tämän leikkimielisen kysymyksen vastapainoksi kysymykselle:Minkälainen nainen saa pääsi kääntymään.

Lisätty: 27.01.2009 - 23:52

Prototyyppi tarkoittaa alkuperäistä, ensimmäistä versiota.

Lisätty: 29.01.2009 - 00:15

Ja tämmöinen MIES siitä tuli:
-minkäkokoinen tahansa mutta vähintään 185 cm
-tummat hiukset, mutta kalju, jonka päässä on pitkä tukka
-silmät sinivirheät ja niissä asuu pilke
-ei mahaa ja ehdottomasti tiukka perä
-hajuton, ei juo, ei polta
-laulaa kuin Elvis ja tanssii kuin kanki, on eläinrakas
-ehdottomasti tiukka perä
-pussaa aamusta iltaan ja siivoilee
-on käsistään tuhattaituri ja tuo yllätyslahjoja
-ja ehdottomasti tiukka perä
-luo lunta, leikkaa ruohikon, on siisti, korjaa kalunsa
-ja pussaa taas
-on hellä ja puhuu avoimesti ei mökötä ja pussaa taas
-huokuu sisäistä lämpöä ja huumoria
-on tavallinen eikä pussaa taas
-on tottelevainen ja pitää perheestä huolta
-on ehdottomasti tiukka perä eikä pelota lapsia
-pää on liikuteltavissa emännän mielen mukaan huomaamattomasti
- ja se pussaa taas ja ottaa kainaloon...

Kiitos kaikille! Kyllä me naiset ollaan ihania.

Avainsanat: testi mielipidekysely. leikki idoli mies

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 07:05

Ciby luettelikin jo edellä tärkeät asiat, sillä nykymiehillä (ei sentään kaikilla) ei ole aikaa eikä halua minkäänlaiseen hellyyteen ja toisen huomioimiseen.
Henkinen ja fyysinen väkivalta kielletty ehdottomasti. Mököttäjämiestä emme halua, puhua pitää osata rehellisesti ja avoimesti. Siis jos hän on se ensimmäinen alkuperäinen niin hän ei tupakoi eikä ota viinaa. Agressionsa mies purkaa lumen luontiin, nurmen leikkaukseen yms. mieltä ylentäviin töihin. Ulkomuotoa saa olla niin kuin Maarit3 sanoo, siis sen verran ettei lapset pelkää ja ehdottomasti tiukka perä!
Tällainen mies on myös sisäsiisti, korjaa jälkensä eikä jätä työkalujaan roikkumaan vaan kerää kaiken nätisti paikoilleen. Annetaanpa toisten jatkaa....

Kysyjän kommentti

Hih!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 23:37

No.. ei koolla väliä, kuhan on pilkettä silmäkulmassa, huumoria ja lämpöä joka huokuu sisältäpäin.,pitää huolta ja kuuntelee ..antaa aamusuukon , päiväsuukon ja hyvän yönsuukon ottaa kainaloon ja on läsnä, Hyvinä ja huonoinapäivinä ,johon voin rakastua ,aina uudelleen ja uudelleen, vuosikymmestä toiseen..(=oma kulta)..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 01:16

Anteeksi Napsuttaret, mutta en voi olla kommentoimatta tuota cibyn vastausta, vielä kun nainenkin omaa nuo luetellut asiat niin silloin ollaan kohdallaan!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 05:19

Ulkomuotoakin olisi hyvä olla, tukka päässä, ei sais olla isoa mahaa. tiukka perä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 08:03

Noihin raameihin ei mitään asiaaa,täys klani,väljä perä lökärit jalassa,punkkua niin paljon ku pullossa on,hillitön hissukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 08:39

Miehen pitää olla vähintään 185 cm pitkä,hiukset tummat,silmät sinivihreät.Käsistään hänen täytyy olla tuhat-taituri ja totella,kun puoliso jotain pyytää.Myös yllätyslahjat ovat mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 09:02

ja miehen tulisi rakastaa siivousta ;) ja tietenkin juuri tuhattaituri joka osaa homman kuin homman eikä valita vaan tekee mielellään mitä erinäisempiä hommia. yllärijutskat oisi minunkin mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 09:22

Leikki mielessä sanottuna,miehellä on omapää,mut vaimo sitä päätä kääntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 10:10

Tumma, pitkä, hoikka,hyvä takamus, hyvä käytöksinen, kiltti, eläinrakas,ei viinaanmenevä, hellä, rakastava...hei minähän puhun omasta miehestäni.... Sehän täyttää nämä kriteerit. ; )
Ja hyvin vaimo kääntää sen pään...hih hih

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2009 - 10:29

Jos minulle sitä miestä tehtäisiin, niin voisi olla kaiken edellä mainitun lisäksi Elviksen lauluääni ja kanki-Kaikkosen tanssitaito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 11:41

Nämä kun luin (ja sen miestenkysymyksen) niin mieleeni tuli, että meille miehilille näyttäis kelpaavan melkein mikä vaan ja naisille pitäis olla joku sellanen jota ei oikeesti olekkaa !

Hyvät siskot, kivittäkää rauhassa, olenhan vain mies ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 13:46

Enpä nyt ala mitään uudisrakennusta kyhäämään, hyviä eli ok-miehiä on ihan tarpeeksi olemassa! Saahan sitä unelmia rakennella mutta totuus on toisenlainen...ja olisi hvyä katsoa peiliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 16:55

Kyllä se hyvä mies on ihan tavallinen suomalainen mies. Ei puhu eikä pussaa, mutta palvelee ja pitää huolen perheestään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 18:32

Hajuton mies:)