miksi laihdun ilman syyta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 22:45

Kyllä siihen joku syy on. Syöt liian vähän, muttet huomaa sitä itse. Tai kulutat enemmän kuin saat energiaa. Tai pahin kaikista, olet sairas, mutta sinulla ei ole oireita, jotta huomaisit sen. Laihtuminen ilman syytä on asia, joka pitää tutkia lääkärin vastaanotolla ja erinäisin laboratoriokokein.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 23:28

Just kissanaisen sanoin ja oikeesti ota yhteyttä terveyskeskukseen tai lääkäriasemalle, ei tarvitse olla mitään huonoa, mutta jos ei sinulla ole huolia, murheita ym..ja paino tippuu ,niin käyppä ottattamassa kokeet, ettei ole sitten mitään fyysistä sairautta.ja .saat mielen rauhan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 07:29

OISKOHAN ANOREXIA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 08:14

Tunnetko itsesi masentuneeksi? Siihen liittyy myös ruokahaluttomuutta. Tilaapas nyt samantien aika lääkärille, niin tuolle laihtumisellesi löytyy syy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 08:41

Jokin on pielessä.Masennus?Anemia?Ei täällä Napsun sivuilla voi antaa vastausta - mene lääkäriin.Ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 10:06

Voisko syytä löytyä jostain sairaudesta niinkuin edellä mainittiinkin, hyvä kyllä käydä lääkärillä näyttäytymässä, vois ottaa kyllä verikokeita myös kilpirauhasen toiminnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 10:22

Syötkö kuitenkin normaalisti?
Jos syöt ja laihdut niin kannattaa mennä lääkärille selvittämään mistä johtuu nimittäin tuo ei ole normaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 10:35

Kyllä laihtumiseen, siis huomattavaan, täytyy joku syy olla. lääkärille vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 11:25

Jos liikun tai ruokailu ei ole muuttunut,niin parasta on käydä lääkärin puheilla,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 11:54

Oletko käynyt kilpirauhas kokeessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 18:31

josko kuitenkin syöt vähemmän kuin ennen:) ei sitä aina huomaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:56

Se einyt ihan syömisen määrästä aina riipu, jotkut saattavat hotkia vaikka kuin paljon päivässä mutta silti ovat solakoita, mielestäni jos normaali ruokavalio riitä ja liikunta sitten kannattaa miettiä jotain muuta ratkaisua, ei lääkäräriin ai tarvitse mennä, ihmisen elimistö kyllä korjaa asian, mutta sen verran kehottaisin että kävisit verikokeissa,
sieltä sitten tieta lisää saat aivan luotettavaa.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 29.01.2009 - 15:47

Kannattaa testata kilpirauhaset. onkos se nyt sitten liikatoiminta, mikä aiheuttaa äkillistä laihtumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 03:00

Mene äkkiä lääkärin juttusille, ei ole normaalia laihtua "ilman syytä", joku sairaus/häiriö se silloin on.