mistä saisi halvan, käytetyn (alle tai tasa 100€) lumilaudan??? linkkejä ja muita vastauksia vaa tulemaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 21:43

parasta aikaa huutonetissä, tässä yks esimerkki, varmaan paljon muutakin

www.huuto.net/fi/cats/harrur...talvi.php3

UPEA K2 / K 2 LUMILAUTA / LUMI LAUTA SNOW PRO SITEET, ei hv. 64.00 €

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 21:46

Kun en nyt tienny tyttöjen/poikien ja kokoa, niin kannattaa itse katsoa myös:
www.lumitykki.net/ - 50k , siellä näky olevan ainakin se 100 eeroo ja varmaankin sieltä löytyy myös halvempiakin, luulen ma

Lähteet:
www.lumitykki.net/ - 50k

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 21:56

huutonetistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 22:06

Missä asut ja onko rinteitä lähellä? jos on nin Turussa Hirvensalon rinteiden alla pidetään laskettelu tarv.(käytetyt) kirppistä, josta voi ostaa edullisesti suksia / myydä omia ..voisitko kysyä sinun lähinnä olevaa lask,keskuksen myynti ilmoituksista..usein sieltä , kun ostat lippua on ilm.taulu ja siellä myytäviä tuotteitta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 08:46

Cipy on oikeassa.Voit myös katsella paikallislehdestä,esim.Jokamiehen markkinoilta,myydää palstalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 10:23

Käy huutonetissä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 13:22

mie tiän yhden( hyvän) vähän käytetyn rovaniemen suunnalla mutta vaihtoehtoja sulle on monia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 15:36

huuto netistä saat ainakin :)

Lähteet:
huuto.net