Miten saan noi linkit kirjainmerkkiin, kun tulee vain napsu, mut ei se sivu jonka haluan, ja joka näytössä on, kun linkitän..?

Kauhean vaikea kyssär, mut aina tulee linkkisivuja ja kun ne avaan, ja joissa paljon tietoa jota haluan myöhemmin käyttää, ja haluaisin sen näkyvän kirjanmerkeis , VAI PITÄÄKÖ AVATA jokin muu sivu ja tallentaa??ei tajuu taaskaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 21:09

Avaat linkin ja sitten hiiren oikeanpuoleisella painikkeella painat,
tulee valikko,jossa kohta, lisää sivu kirjanmerkkeihin,
painat sitä kohtaa vasemmanpuoleisella painikkeella ja odotat,
tulee ikkuna jossa sanotaa, lisättiin sivu kirjanmerhheihin,
paina hiiren vasemmanpuolimmaisella painikkeella.
Nyt sivu näkyy kirjanmerkeissä alimmaisena,
josta se sivu klikkaamalla normaalisti avautuu
ja esim laahaamalla saat sen vastaukseesi.

näin minä teen

Kysyjän kommentti

onnistui kiitos..täällä on niin ihania ja osaavia immeisiä, et pienin asia joka askarruttaa, niin apua tulee..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 20:54

Avaa se linkki, ja sit kokeilet laittaa sen kirjanmerkkeihin. Kokeilin itselläni, ja se onnistuu niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 08:51

Kyllä tämä Napsu on hyvä.Taas oppisin ihan uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 08:59

Siinä on tuossa ylhäällä tähti siitä kun painaa se siirtyy suoraan kirjan merkiin,linkki pitää ensin avata, niin toimii.