Mitä mieltä olet tästä Nina Mikkosen julistuksesta päiväkodeista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 19:12

No tämä Nina Mikkonen (Timo T.A. :n puoliso) on vähän riehaantunut esittelemään suureen ääneen TV:ssä että äitien pitäisi jäädä kotiin kasvattamaan lapsiaan, ei olisi päiväkoti ongelmia ja lapsista tulisi tasapainoisia ja kuuliaisia sitten isompana, työttömyysongelmakin ratkeaisi kertaheitolla, tai jotain tuon tapaista.

En ole itse nähnyt noita ohjelmia, kuulut akkaväen mielipiteitä siitä sitäkin enemmän.

Täällä puhuttiin populismista joku aika sitten, minusta tuntuu että tässä juuri on hyvä esimerkki populistisista keinoista saada iso mekkala aikaiseksi.

Kysyjän kommentti

Hyvä vastaus Nina Mikkos kysymykseeni,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 18:09

en ole kuullut asiasta mitaan,tuntuu oudolta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 18:12

Face bookissa käydään asiasta kiivasta keskustelua, mutta itse en ole kuullut asiasta mitään, joten en osaa vastata kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 18:27

hohhoijjaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 18:43

Mikähän on se asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 19:19

Kuuluisuuksien hömpötystä, varmaankin, monasti kun lamppu alkaa sammua, niin pitää jollakin herättää sitä henkiin!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:15

Paljon melua tyhjästä. En usko, että kukaan nykynaisista olisi pakotettavissa jäämään kotiin lasten kanssa eikä ole tarviskaan. Ja miten sen työttömyysongelmattomuuden kanssa kävisi kun lapset ovat isoja ja äiti ei vielä eläkeiässä...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:22

Nina Mikkonen vertasi päiväkotijärjestelmää natsi-Saksan toimintaan ja viime lauantaina hän kertoi, että työssäkäyvä nainen on kotiäitiä huonompi äiti.
- Tarvitseeko tuollaista edes kommentoida?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:55

totta toinen puoli mutta liioiteltuakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 22:01

pienen pätkän katselin lauantaina, vaikutti siltä kuin Ninalla ei olisi ollut lääkitys ihan kohdallaan, ihan älytöntä vaahtoamista ja provosoimista - onneksi ei monikaan ota tosissaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 22:17

Jos rouva Mikkosen näky toteutuukin.Luin jostakin, että vuonna 2011 olisi meillä työvoimapula. Sen ennustuksen voi nyt unohtaa. Sen sijaan, jos lama puree vielä vihaisemmin naistyövoimasta tulee kotiäitejä ihan ilman vaahtoamisiakin. Naisethan ovat aina olleet helposti liikuteltava työvoimareservi.

Rouva Mikkonen on minulle tuntematon julkkis ja saa jäädäkin siksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 09:45

Kyllähän mölyä maailmaan mahtuu.. turhautunut kotonaolija purkaa sisintään! Kuvissa näyttää vähemmän tasapainoiselta henkilöltä. Asia kannattaa unohtaa, ei mitään järkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 13:24

Ei niin järjen häivää... vois vaikka opetella olemaan myös kuuntelijan osassa eikä kokoajan äänessä. : ( Rakentavaa keskustelua häneltä toivosin eikä hyökkäystä.... Mut eikös sanota, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 29.01.2009 - 16:23

hoitoon koko akka.