Onko lomasuunnitelmat jo lukkoon lyöty eli tiedättekö minne matkustatte lomallanne?

Avainsanat: ulkomaa kotimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 12:47

kyllä....canarialle puerto ricoon!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 13:06

Kyllä 4:n viikon päästä Goalle ja kesällä mökille keski-suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 13:34

keväällä Istanbuliin, kesällä Saimaalle, syksyllä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 15:41

Azoreille.... siitähän ole hehkuttanut täällä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 17:19

Matkailuautolla ruotsiin laivalla tukholmaan ja sieltä tornioon ja suomeen..keskisuomi ..turuntienoo.ja pikku reissui ..eteläsuomes ja saaristos..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 17:50

suunnitelmia on paljonkin,saa nahda minne paatyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 18:03

Hiihtolomalle en pääse törmälää pitemmälle riparin takii mut toivottavasti ees kesäl pääsisin johonki lämpimään tai sit Lontooseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 18:21

Eipä ole lukkoonlyöty kun en ole vielä tilannut,mutta eiköhän keväällä tule lähdettyä lämpimään ja kesävapaat kulune mökillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 18:55

Hiihtolomalla suunnitelmissa Budabest, ei kuitenkaan varma. Kesä on auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 19:59

Kesän matka suuntautuu, perinteisesti, Italiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:11

Osittain, ainakin 15 päivää Ålandissa.
Tarkoitan tässä jo kesälomaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:51

Kotona ollaan, saa huilata ja ladata pattereita. Ei aina tarvi harrastaa ja veuhtottaa. Lapsetkin tarvii omaa aikaa nukkua ja tehä omia juttuja lomalla.Loma on lomaa.. nukutaan pitkään, syödään kun muistetaan ja luetaan, löhöillään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 21:22

Keväämmällä Shanghai on varmaa, muut mahdolliset vielä keskustelun alla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 10:30

kovat on jo suunnitelmat ja heti kun mahdollista lennot varataan ens joulu-tammikuu phukettiin. ens kuussa alkaa sinnikäs lentojen tarkkailu netistä ja kun kohdalle sattuu, varaus takuulla tulee. hih..hyvä, kun edellisestä ees on selvinny, nii jo uutta putkeen...matkailu on niin kivaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 01:20

Kiinan matka varma, lentoliput varattu