Vaikuttaako satanut lumi ja sen tuoma maiseman kauneus sinuun ilahduttavasti?

Olen itse ollut niin iloisella tuulella auringon paistamattomuudesta huolimatta, kun viimeinkin on lunta maassa ja pikkupakkanen. :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 18:11

Lumen pehmeys on kaunista. Ja auringonpaiste saa lumikiteet kiiltämään. Näkymä pihassani on sykähdyttävän kaunis. Voimia tämä kauneus antaa rutosti.

Kysyjän kommentti

Kiitos kauniisti kuvailevasta vastauksestasi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 12:41

Vaikuttaa piristävästi. On jotenkin valoisampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:41

piristää ja häikäsee....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 12:41

Kauneus vaikuttaa aina, mutta pakkanen ei milloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:42

Kyllä ja minusta on mukava ottaa maisemakuvia, kun on taas valkoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:43

Luonnonkauneus kyllä mutta ei talven kylmyys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:43

Kyllä vaikuttaa, on ihanan näköstä vastasatanut lumi,kun pysyis vaan,puutkin on niin kauniit lumihunnussaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 13:11

Parempi kuin loskakeli.Puhdas lumi ja kauniit puut :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 13:35

pehmentäähän se ja ennen kaikkea valoisuuden lisääntyminen on sitä suurinta herkkua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 13:36

valaisee iltoja. nyt sais kuitenkin aurinkokin pilkahdella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 16:21

vaikuttaa ihastuttavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 17:22

Kyllähän se aina on luonto kaunis kun on puhdas lumi maassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 17:28

Kyllä on niin ihanan puhdasta, valosaa ja kaunista, tääl meilläpäin vain saa nauttia lumesta nin vähän aikaa, kun taas on sohjoo ja pimeetä..mut nyt nautitaan ja ulkoillaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 18:23

lumi on aina hieno asia se piristää henkisesti että ruumiillisesti (pihan kolaus),en osaa varmastikkaan edes elää jos en näe talven ihmemaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 19:06

Kyllä lumi kummasti keventää mieltä, oli aurinkoa tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 19:54

Lumi tuo puhtautta ja valoisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:48

kyllä, on se niin kaunista kun luminen metsä näkyy ikkunasta. Paras näkemäni taulu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 21:29

Johdatteleva kysymys lisäyksineen. Lumella ja jäällä ei ole samanlaista merkitystä kuin lapsena, lapsien kannalta ne ovat kuitenkin hienoja asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 16:51

Silloin tällöin