Onko Napsulaisissa mämmin ystäviä,kysyn siksi ,kun näin sitä meidän lähikaupassa lauantaina.

Katsoin oikein 2kertaa ,että onko jo näin aikaisin myynnissä,kun pääsiäinen on vasta huhtikuussa.Itse ostan yhden roppeen ja saan se yksin syödäkkin ,jälkikasvu ei siihen puutu eikä mieheni.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 12:23

Tottahan toki.Pääsiäisenä erittäin hyvä jälkiruoka.Nam

Kysyjän kommentti

Olet mämmin ystävä niin kun minäkin.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 12:18

Pääsiäisenä voin sitä vähän maistaa jos jossain tarjotaan, mutta ei se mitään herkkua minulle ole. Kermaa tietysti sekaan niin maistuu paremmalle:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 12:22

Kerran vuodessa yksi roppeellinen (rove) tulee syötyä. Hyvää se on. Hiukan tahmeaa, kun en voi laittaa siihen kermaa enkä maitoa. Mutta alas on mennyt ilmankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:23

Heti kun kauppaan tulee,vähintään kerran viikossa rove tisinaan kasi rovetta viikossa niin kauan kun piisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:32

nyt vanhemmiten olen oppinut siitä pitämään, pienenä en voinut sietää.. kerman kanssa parasta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:35

YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:40

En voi "ruokarajoituksen" takia syödä mämmiä. Ostan sitä kotiin kyllä koska mieheni pitää siitä. Mutta siinä pääsiäisen tienoilla. Stockan herkussa mämmiä näytti olevan myynnissä jo tammikuun alkupuolella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 13:31

ollaan ostettu meidän perheeseen pääsiäisenä yleensä se pienin mahdollinen purkki (viilipurkin kokoinen). minä otan lusikallisen ja isäntä syö loput.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 13:43

joo meidän kaupoissa sitä on ollut tarjolla jo parisen viikkoa (kohta kait tulee tippaleivätkin). Itse syön mämmiä noin vähän pitkin hampain ehkä litran verran siinä Pääsiäisen tienoolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 17:26

Voihan piru nyt jo sitäkin saa! On vain niin vaikee saada tänne kanarialle sellaisia herkkuja ! Ai kun saiskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 17:50

Ite tykkään kerman kans syödä,muuten ei mee alas :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 18:17

mina ainakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 18:21

Mämmiä näyttää olevan aina kaupan. Se tuli heti uutena vuotena meidän kauppaan. Olen huomannut saman ilmiön jo monena vuonna ja ihmetellyt. Tämänkin tiedustelun mukaan se on melko suosittua, mutta minä ostan yhden rasiallisen vasta pääsiäiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 19:04

Kyllä minä syön. Mämmiä näkyi meilläkin lähiikaupassa pian joulun jälken. Herkuttelen myös pääsiäisenä ja ostan jo ennemminkin roposen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:46

olis muuten mutta lähimmäiset kärsii jos sitä syön:) alkaa haisuliini kausi