Vaikuttaako www.iltalehti.fi/terveys/200...6_tr.shtml tämä ruokavalioonne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 17:31

Kuulehan Timppa mulle ei tuo artikkeli vaikuta paljoakaan ,vaikka söisin kalaa joka päivä nyt. Mulla on jatkuvasti kalaa kotona jos ei tuoretta niin pakkasessa ja laitan aika usein, sillä en oikein syö muita liha ruokia kuin kala ja kana lihasta tehtyjä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 12:11

Ei vaikuta, kalaa syödään meillä säännöllisen harvoin.Kesäaikaan kun itse pyydetään niin silloin vähän useammin tulee syötyä ja pääasiassa haukea, kuhaa ja ahvenia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:11

Ei vaikuta, koska olen muutenkin aika laiska laittamaan kalaa. Joskus tulee syötyä lohta eri muodoissa.. Ja tonnikalaa purkista. Mökillä myös itse kalastettua lohta ja ahventa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:13

ei ole kala minun elämää mitenkään haitannut ,,päinvastoin..pidän.(tietenkin sekin riippuu kokista,jotkut eivät osaa laittaa kalaa koskaan)niipä,,, norjan lohta voi nauttia ns.vaikka päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 12:18

Ei vaikuta mitenkään. Syön kalaa kerran pari viikossa edelleen, vaikka kirjoittaisivat mitä. Silakoita oikein kaipaan, mutta harvoin niitä näiltä kulmilta saa. Tuoreita siis. Kirjolohi, tonnikala, sei, muikut. Niitä tulee syötyä eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:20

Ei vaikuta kalaa kaksikertaa viikossa silakoita kaksi kolme kertaa vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:24

Ei vaikuta kalaa syödään harvoin silakkaa oikein kaipaa,tarkoitan kokonaista kyllä täällä fileitä on tarjolla usenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:34

Ei vaikuta, noin kaksi kertaa vikossa kalaa ollut jo usean vuoden ajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:42

no johan nyt....nyt jää viikon silakat vetämättä...t.21 vuotta pelkällä silakalla...:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 13:27

ei vaikuta. syön kalaa kun tekee mieli. mutta en kuitenkaan kahta kertaa viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 13:47

eipä hetkauta, en saa noita ylärajoja kiinni käytännön syistä (vaikka mieli tekisi) meillä on nimittäin jo valmiiksi tiukemmat tarjoilurajoitukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 19:17

Kyllä silakka on paras kala ja sillähän ei ole rajoituksia juurikaan.