Ajatteko usein yliopeutta? Vastailkaa vaikka Anonyymisti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 12:16

Pari kertaa saanut ylinopeus sakot,Kerran ajoin 80,aluella 130km poliisit tuli perästä siniset päällä, valmistauduin pysäyttämään mutta ne kiihdytti vauhtiaan ja menivät menojaan,majakat sinisellä.Yleensä ajan nopeusrajoituksien mukaan,kerran joku auto roikkui puskurissa ja tökki siinä takana,hiljensin vauhtia piruillessani.80km 70km,joku poltti pärensä siellä taaenpana,ja lähti keltasilla viivoilla ohi,Mun takana auton katolle ilmesty majakka siniselle,ja pasuua täysille,lähti sen keltasilla ajaneen perään,ja pysäytti sinne tienposkeen.Minua naurattaa vieläkin se tapahtuma,vaikka se tapahtu 21 vuotta sitten.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 12:05

En aja... Aina täytyy lähteä sen verran aikaisemmin, että ei tule kiire. Ylinopeusaika on mennyt ohi mun kohdalta... Aikuinen järki tullut tilalle liikenteessä. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:05

mie ajan silloin y... kun olen yksin,,,,,yleensä.,,,kun joku tai jokin kyytissä ajan ehkä oikeita nopeuksia ,muistan jopa laittaa nopeuden säätimenkin päälle ,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:08

No en varmasti aja ylinopeutta, koska en aja koskaan autoa, ja pidän pelkääjän paikalla istuessani huolta myös siitä, että mieheni noudattaa nopeusrajoituksia.
Ettei minua pidettäisi pirttihirmuna, tunnustan, että mies on itse omasta aloitteestaan
pyytänyt minua seuraamaan nopeusmittaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:08

NOPEUS RAJOITUSTA TULEE YLITETTYA SAANNOLLISESTI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:13

Kyllä melkein aina tulee hieman ajettua moottoritiellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:34

harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:36

Aina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 13:30

Aikoinani 18 vuotiaana sain semmoisen opetuksen että kaasujalka rupes höllääntymään huomattavasti.. Elikkäs jos sanoisin että olen ajanut nuorena useinkin ylinopeutta, mutta nytten olen vanha ja viisas (no siit viisasta en tiiä) niin en aja ennee ylinopeuksii..

Lähteet:
Nuorena tehdyt tyyhmyydet saa opettavaisen lopun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 13:49

nykysellään ajan niin vähän ettei vanha kosla kerkiä edes kiihtymään sellaisiin nopeuksiin (toista se oli silloin ennen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 14:57

en koskaan viimeisen 30 vuoden aikan, on niin paljon nopeusvalvojia seläntakana istumassa 5-56 henkiloä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 17:32

Olen kerran saanut sakot ylinopeudesta Kreeta Haapasalon tien risteyksessä. Muistan sen tarkalleen ja opin ajamaan rajoitusten mukaisesti heti kerrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 17:33

Mennään välillä yli ja taas ali riippuu tilanteesta, mutta kyllä yritän pitää kohtuun nopeuksissa, ainut ylinopeus sakko jonka olen saanut on rättisitikalla joskus 80 luvulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 19:19

Yleensä pyrin noudattamaan, mutta joskus lipsahtaa. Meilläpäin teillä, jossa minä ajelen on noita peltipoliiseja, senkin takia on mittaria viokuiltava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:29

En aja, on sen verran arvokas lasti lähes aina kyydissä - tytär.
Koskaan ei ole niin kiire, jos myöhästytään niin sitten myöhästytään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:45

joskus:) kun on oikke kiire

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 15:13

En aja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 18:10

joskus hyvissä olosuhteissa tyhjällä tiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 23:46

Tunnustan: varsinkin moottoritiellä Tre - Hki olen ajanut ylinopeutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 19:53

harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 15:17

eipä tule juuri ajettua ku en aja yleisillä teillä pahemmin kun ei oo korttia