Luetteko iltapäivälehtiä säännöllisesti? Ostatteko painetun lehden vai luetteko nettiversion?

Mikä niissä kiinnostaa, juorut vai haetteko jotain asiaakin?

Lisätty: 27.01.2009 - 12:37

Itse ostan keskiviikkoisen Iltasanomat TV-ohjelmaliitteen vuoksi.Lehti ei kiinnosta, joskus luen siitä jonkun jutun.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 13:20

nettiversiot katselen otsakkeet ja mielenkiintoisimmat uutiset luen. keskiviikkoisin ostan ilta-sanomat juuri sen tv lehden takia. myös tulee samalla se lehtikin luettua. paikallinen lehti kolahtaa aamuisin postiluukusta ja sen luen joka aamu.

Kysyjän kommentti

Samoilla linjoilla olet kuin itsekin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 11:34

Luen nettiversion päällisin puolin. Useimmista aiheista vain otsikot. Onhan siellä asiaakin, eikä sitä tarvitse hakemalla hakea, löytyy jo etusivulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:37

EIVAT KIINNOSTA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:42

Juorut ei kiinnosta,tiukasti asiapojanen teksti.en osta lehtiä katon netistä mitä ilmaseksi näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:50

Luen netti version ,joskus ostan jopa lehden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:56

Luen netti version ja paikallinen sanomalehti tulee laatikkoon, sen luen aamukahvin seurana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:01

Nettiversio on kova sana, välillä tulee kyllä ostettuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:37

en lue, nettiversiota käytän jos luen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 13:53

nettiversion uutissähkeet ja se riittää, paperisen olen ostanut viimeksi joskus 90-luvulla (syytä en enää muista)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 19:22

En osta, enkä lue nettiäkään kuin satunnaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:44

luen nettiversion joka päivä ja katson myös kauppojen lööpit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 23:49

Netistä minäkin ja turunsanomat tulee postilaatikkoon ,jonka luen joka päivä, mut urheilusivuja en kummastakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 18:13

Pyrin kaikin mahdollisin tavoin välttämään niitä,kaupassa näkee väkisin löööppejä,ikävä kyllä.