Onko "en tiedä" vastaus?

Jos kaikille Napsun kysymyksille käy sanomassa, että "empä tuota nyt tiedä" niin saako paljon pisteitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 19:59

En tiedä -vastaus ei ole Napsussa vastaus (eikä siihen verratavatkaan vastaukset), eikä niistä pisteitäkään tipu, jos me napsulaiset myös itse pidämme huolen siitä, ettei tää Napsu lipsu tällaseen vastausbuumiin (esim. ilmoittamalla Napsun ylläpidolle: asiaton vastaus, ja mahd. perustelu), itse en ainkaan esitä kysymystä siinä toivossa, että saisin vastaukseksi ko. en tiedä -vastauksen, koska enhän kysyisi kysymystäni odottaen, että en saa siihen vastausta... parhaita ne vastaukset mielestäni, joissa on todella luettu kysymys huolella, ja paneuduttu siihen, etsitty myös vastausta, jos ei vastaajalla itsellä sillä hetkellä asiasta tietoa, tms... (vastatessani auttaa myös se, että tietää/on tutustunut toisen napsupersoonaan/profiiliin jne.)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 10:33

Jaa-a sitähän voi kokeilla. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:35

Maailmassa on paljon turhaa tietoa, yksi niistä turhimmista on ilmoitus/vastaus Napsu kysymykseen "en tiedä".

Jos tällaisen vastauksen olisi antanut jokaiseen Napsussa esitettyyn kysymykseen pisteitä olisi jo yli 45 000, eli paalupaikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:35

en tieda

Lisätty: 27.01.2009 - 18:28

nyt tiedan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:36

Jos anonyyminä teet tuon pisteitä täys nolla.En tiedä on kieltävä vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:36

En tiedä ,on vastaus ja siitä saa pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 11:31

On, Ei, En tiedä, ja Katso googlesta eivät ole hyväksyttäviä vastauksia tällä sivulla. Näin lukee Napsun ohjeissa.
Joten tässä tapauksessa sanon, että se ei ole vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:58

Meillä se on sellainen vastaus, että ei osaa päättää kyllä vai ei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 13:01

se on tyhmä vastaus. jos jotain asiaa ei tiedä niin ei siihen tarvitse mennä vastaamaankaan "en tiedä" vastauksella, pisteitä ropisee jos olet rekisteröinyt itsesi napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 19:29

epäkorrekti vastaus ja mielestäni pisteitä ei pitäisi saada

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:43

Riippuu kysymyksestä, joskus se on oikea vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 00:03

En sanoisi että on huonoa sanoa ,että en tiedä, jos annat vinkin mistä toinen voi mennä katsomaan tai tutkimaan itse.vaikka et itse olisikaan kokenut koko asiaa, eli vieras itselle..MENIPÄ taas yli hilseen itellekkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 10:48

Tässä kun naputtelee vastaustaan niin tuossa alapuolella on laatikko, missä on top5 ohjeet vastaajalle ja kohta viisi sanoo: Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.
Mutta pelkkä en tiedä ei riitä vastaukseksi tällä palstalla. Ja ihan henk.koht.: jos mä esitän kysymyksen niin mä odottelen kyllä tietoa siihen. Mua ei pätkän vertaa silloin kiinnosta, että "risto" ei valitettavasti tiedä vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 00:39

On.