Minkälaisesta taiteesta pidät?

Avainsanat: turku kulttuuripääkaupunki 2011

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 10:30

Maalauksista ja taontatöistä. Maalauksista eritoten. Retretissä tuli käytyä usein katsomassa upeita maalauksia. Siellähän taisi olla eri kesinä eri teemat. Upeaa oli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 10:34

maalaukset on kivoja,eli siis taulut,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:34

Pointillismista. valokuvista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:37

perinteisista tauluista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:38

valokuvaus ja grafiikka päällimäisinä, helmiä joita pystyn ymmärtämään löytyy satunnaisesti kaikilta aloilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:43

Moderni kuvataide on minun makuuni. Seuraan melko aktiivisesti erilaisia näyttelyitä.

Kerran Turun Väinö Aaltosen Museossa oli Marc Chagallin näyttely ja sinne oli välttämättä päästävä katsomaan "Sinisiä rakastavaisia". Ajettiin kolmisensataa kilometriä yhden taulun takia. Mutta kyllä kannatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:45

Jos ois varaa hankkia taidetta kotiin, niin Ilja Repinä ,Halosta, Säreistöniemee,Nelimarkkaa,pidän myös Juhani palmun töistä,Lasi taide on myös kaunista,ja pienoispatsaat.Onhan sitä vaikka mitä kaunista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:21

Maalaustaide on ykkönen. Näyttämötaide myös on kiinnostavaa ja kirjallisuuskin on taiteen laji eli luen aika paljon, sen mitä ammattikirjallisuudelta ehdin eli kaikkea asiapitoisesta hyvään kaunokirjallisuuteen. Asiapitoinen kirjallisuus ei tietysti ole taidetta. Kotona on taidetta aika paljon, miehellläni on hieman eri maku kuin itselläni mutta kompromisseja teemme,
Lisäksi omaa tuotantoani on kotona esillä runsaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 19:30

Taulut ja kirjallisuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:34

Oikeastaan kaikki taiteeksi kutsuttu kiinnostaa. Varkauden taidemudeossa on käytävä ainakin kerran vuodessa kun ohi ajetaan. viime vuonna siellä oli professori Tuomas Sopasen ryijynäyttely, hän on kerännyt maailmalla matkatessaan uskomattoman hienon kokoelman... Välillä on tauluja, kipsipatsaita milloin mitäkin, kaikki ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:42

Realistisesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 00:10

Olen kyllä taiteen suhteen samaa mieltä, kuin musiikinkin eli kaikki ruokanen, lasi, maalaus, ym..kunhan se esitttää jotain...jonka ymmärtää..en välttämäti osta metallikasaa ,jossa on peltiä ristiin rastiin ja muutama putki pystys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 00:40

runous, musiikki,kuvat ,voiko lisää toivoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 13:30

salvador dali tyyppisestä skitsosta taiteesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 01:00

Video taide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 02:54

Pidän taiteesta jolla on sanoma, pitää nähdä pintaa syvemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 00:55

Valokuvataide, maalaukset, nykytaiteessa etenkin tilateokset. Vähän kaikki käy, joskin en pidä abstrakteista tauluista enkä taide-elokuvista. Puurefielit ovat hienoja.
Lempitaiteilija: Eeva Ryynänen.