Pitäisikö poliisilta kieltää takaa-ajo-oikeus, koska takaa-ajettavat ajavat yleensä puuhun?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 09:54

Ei pidä.Mielestäni poliisin oikeuksia pitäisi jopa lisätä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 10:19

mun mielestani he voisivat opetella takaaajo taktiikkaa lisaa,se ei ole pelkkaa autolla ajamista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:29

ei pitäisi koska pakoon lähtevät on jotain väärin tekijöitä,muuten ei tarvitse lähteä pakoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 10:32

Ei missään nimessä. Roistot karkaisivat lopullisesti ilman takaa-ajoa. Ja mitäs lähtevät pakoon. Antautuisivat suosiolla, kun ovat väärin tehneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:40

:) kannatan suoraa antautumista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:42

parempi olisi kieltää rötöstelijöiltä karkuunlähtö oikeus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:47

Lisätä pitää poliiseille valtaa,ei tartte paeta poliisia,kun on puhtaat jauhot pussissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:55

mie olen sitä mieltä että annetaan vaan poliisin vaikka ampua jos tarve vaatii ,kyllä pysäytys yrityksen näkee tuolla liikenteessä .jos autossa liikaa tekemistä ettei näe sitä,silloin hän on vaarallisempi kuin ratti juoppo......se joka on katsonut telkkarista HURJAT POLIISIVIDEOT jim-kanavalta .ymmärtää ehkä minua. ..ELI ei kielletä vaanannetaan lisää voimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:52

ei pitäisi. parempi puuhun kun toisia autoja päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 14:30

Asetelmassa "rosvo" ja poliisi on se roisto aina takaa-ajettavana.Törmätköön vaikka puuhun, pääasia että kiinni saadaan.
Poliisille ehkä vielä enemmän oikeuksia ja lisää poliiseja ainakin pääkaupunkiin, tänne kun tuppautuu roistoja naapurimaistakin, saati sitten kotimaasta. Virkoja on saatu täyttöön toki lisää Helsingissä ja se on hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 16:31

No ei pitäisi kieltää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 19:02

Kytät vois käyttää autoon tehoavaa etälamautinta, niin kuin ne tekee hankalan ihmisen kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:41

siitähän ne on helppo napata puusta ja oksalta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 00:27

Pääasia et rosmot kii vaikka puusta ja polisille kaikki valta ja kunnia..Arvostan poliisin ammattia ,siinä on minun matelian tuki ja turva...KIITOS POLIISEILLE!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 22:03

Poliisin takaa-ajo-oikeutta ei tule kieltää. Oma vikansa jos haluavat ajaa puuhun.