Pitäisikö raskaankalustonkuljettajalla olla 0 toleranssi..Jimillä ratsas semmentiauton kuljetajan jolla oli puhallus 0.47 ?

Antoivat viel lähtee sil isol autol.,,Minä sitä mieltä et ehdottomasti kortti ja auto pois...ammatti kuskikin vielä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 09:25

EHDOTTOMASTI 0 JA MUN MIELESTÄ KAIKILLA 0 ! En voi ymmärtää sellaisia jotka ajavat kännissä.... Kaksi asiaa mitä inhoon eniten on aineissa ajaminen(viina ja huumeet) ja kiusaaminen.

Kysyjän kommentti

olen samaa mieltä....kailla hyvät vastaukset kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 22:37

Kyllä.Se on tappovehje osaamattoman käsissä saati sitten promilleissa kun pitkän kokemuksen omaajillakin on joskus vaikeuksia ja kabiini täys käsiä kun tynnyrinpesijällä.Sanoisin että muillakin olisi tarkistettavaa ei välttämättä 0 mutta voisipa alentaa nykyisesta!

Lähteet:
Tuotakin tehtyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 23:43

Ammattiautoilijoiden pitäisi olla muutenkin esimerkkinä liikenteessä.
Tosin en pistäisi pahaksi vaikka kaikilla olisi nolla toleranssi autoillessa.
Tuntuu että hörhöjä on päivä päivältä vaan enemmän ratin ja penkin välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 00:19

katsoin itsekkin kyseisen ohjelman..ei poliisit ois päästäny mut se oli rajan alapuolella..tosi tyhmää mun mielest sais olla kyllä 0 toleranssi jokaisella kuka vaan ajaa. ja niin kovat rapsut että tietää ajaneensa alkoholin vaikutuksen alaisena nii tai kamoissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 00:52

Ammattiliikenteessä ihan sama kuin lentäjilläkin, absolut 0.00 %

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 08:31

Kyllä ehdottomasti 0,ei tekis pahaa vaikka ois kaikilla autoilijoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:06

Olen kuullut sanottavan kuka niitä uskaltaa selvinpäin ajella.?!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:07

Mielestäni kaikilla autoilijoilla pitäisi olla nollatoleranssi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:58

ehdottomasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 11:10

Ehdottomasti kaikille 0.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:08

Ammattiautoilijoilla pitäisi olla nollatoleranssi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 14:19

Pitäisi olla.Meidän työmaalla ainakin on,jos viisari värähtää niin ohjataan AA:han ,jos ei suostu niin loparit napsahtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 18:06

Nollat tai kortti ja koneet pois.