Miksi tytöt kikattavat?

Eräs nainen kysyi minulta, minne hän menee tyttönsä kikatusiän ajaksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 21:07

Jos tytöt kikattavat poikien edessä, ne yrittää vain saada huomiota. Jos keskenään.. Se kuulostaa hyvältä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 21:09

Silloin niillä on hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 21:22

se on se tyttöjen juttu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 21:30

tyttöjen juttuja ja me ainakin vieläkin siskon kanssa saadaan sellasia kikatuskohtauksia, vaiks ollaan jo vanhempia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 22:03

Ehdottomasti tyttöjen juttuja, mullekkin tulee sellaisia kausia, että kikatukkaa kummasti, eikä mun mies mene minnekkään sanoo vaan, että taitaa tytöllä olla lääkkeet kohallaan.. : )))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 22:11

Olen ollut tyttö- ja poikakerhojen vetäjänä ja tyttöjen kikatus on tuttua.

Ällistyin kun pieneen vessaan ahtautui kahdeksisen tyttöä ja siellä sitten kikatettiin. Pojilla ei tämmöisiä hihityskohtauksia ollut.

Vaikka olen jo iso tyttö niin sopivassa seurassa syntyy hervotonta naurua minultakin. Saisi kikatuttaa oikeastaan useamminkin. Kyllä se on meidän tyttöjen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 22:20

Tämä tyttö se on lentänyt luokastakin ulos, kun on kikkattanut, eikä loppua tullut, joten olen mieletön kikattaja ja jopa ulvon naurusta..enkä tarvitse kuin kuin tilanne komiikkaa, huulta, tai eipä muuta ku sopivasti väsynyt niin naurua piisaa ja kikatusta...etttä onko sit tyttöjen juttu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 00:34

Koska se on kivaa, ja kuka sit kikattaisi jos ei me..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 09:58

o n se kivempaa kuulla ,kuin jos ne itkisivät koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:11

Pikkutyttöjen kuuluukin kikatella,heillä on kaikki hyvin ja hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:59

koska heillä on hauskaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 18:08

Nauruterapiaa,joka poistaa säryt ja vaivat.