Haluan näyttelijäksi! Miten?? olen 10 w tyttö Rajakylästä!

Avainsanat: näyttelijäksi? näyttelijäksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 21:06

12w kysyi tätä tuos aiemmin napsussa (19.10), johon kysymykseensä sai paljon vastauksia, tässä linkki siihen:
www.napsu.fi/vastaukset/avai...ttelijäksi - 13k

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/avai...ttelijäksi - 13k

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 20:53

Otappa selvää onko teillä esim.kesäteatteri toimintaa tai jotain muuta harstajateatteria, pyydä sinne mukaan ....onnea !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2009 - 20:58

Pääseekö esim. netin kautta näyttelijäksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 21:06

kannattaa alkaa kouluttautua ja aloittaa harrastus joka helpottaa alan aloittamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 22:06

Kysele onko koulussasi näytelmäkerhoa jos ei tee aloite, kysy kesäteatterista oisko niillä osia ens kesän näytelmään harjoittele ja sit myöhemmin mietit haluatko siitä ammatin vai jatkatko harrastelija puolella... onnea matkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 09:56

Hakeudu koulusi näytelmäkerhoihin ensimmäiseksi,siitä se alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:12

Käy vielä koulua ja sen jälkeen pyrit Teatteikouluun.Pääset varmasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:02

voit osallistua kotiseutusi harrastelijateattereiden toimintaan