Mitä tarkoittaa kun OMAKOTITALOLLA on kaksi eri osoitetta, esim. Kruunantie 21 ja Kruunantie 21 AS.1

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 18:51

tontti on ilmeisesti jaettu ja sillä on tai on mahdollista olla useampi rakennus

Lisätty: 26.01.2009 - 19:02

no täydennyksen jälkeen, tuskinpa se sitten mitään erikoista merkitsee, postihan tulee sillä osoitteella mikä kirjeen päälle kirjoitettu, eikä tässä tapauksessa ole mitään sekaantumisen vaaraa, joten molemmat osoitteet johtavat samaan postilaatikkoon

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 18:51

Oisko et on 2 taloa sammalla tontilla tai 2 eri asuntoa samassa talossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2009 - 18:59

Täydennetään kysymystä. Kyseessä on pieni tontti jolla on omakotitalo. Postia tulee molemmilla osoitteilla vaikka asuntoja on vain yksi. Koko kadulla olevilla omakotitaloilla
sama juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 19:09

Jälkimmäinen oli tarkennettu osoite:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2009 - 19:22

Paritalo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 19:22

Olisiko niin, että maa-alue on kaavoitettu uudelleen, ja tonteilla olevat rakennukset merkitty lukumäärän mukaan...? Kysele kunnan maarekisterikeskuksesta, saat varmaan paremman vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 19:22

Jospa asunto on kahden tien kulmassa ja sisäänkäynti voi tapahtua molempien katujen puolelta ja kumpainenkin osoitew tarkoittaa eri sisääntulo katua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 19:33

Jos kulmatontti kyseessä, niin jotenkin ymmärrän, että molempia käytetään (tai sitten en, höh), kannattaa varmaan ottaa yhteyttä oman kunnan virastoon ja kysyä asiasta..?

Lisätty: 26.01.2009 - 19:42

Tätä vastausta alottaessa/pähkäillessä näytti ylle tulleen samanmoisiikii vastauksii ku miul, huomaan nuist kelloajoist, ko tää Napsun kello ei laitakaan sitä kelloaikaa kun on alottanu vastauksen kirjottamisen, vaan vasta sen kun on vastauksens lähettäny (joten en siis oo peesaillu, heh)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 19:54

Siinä pitää olla useampi asunto tuolla merkinnällä!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2009 - 20:00

Lisätarkennus: Kyseessä ei ole kulmatontti ja koko kadulla omakotitaloilla sama juttu. Tontit on niin pieniä, että niille ei mahdu kuin yksi rakennus. Kyseessä on nimenomaan omakotitalo, ei paritalo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 20:14

jos se koko katu on kruunantie 21 ja sitten jokaisella asukkaalla on oma talon asuntonumero? empäs tiedä.
me asuttiin joskus aikoinaan sellasessa että yhdellä tontilla oli omakotitalo ja paritalo. omakotitalo oli numero 4 ja paritalossa oli 4 as 1 ja 4 as 2

tai sitten voi olla myös että se omakotitalo on jaettu semmoseksi että siinä voi kaksi eri perhettä asua. toinen vaikka yläkerrassa ja toinen alakerrassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 20:36

Tuo kulmatontti on todennäköisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 21:20

Jonnekin on jäänyt "roikkumaan" tuo puutteellinen osite ja sekin toimii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:09

Ylä- tai alakerrasta on eristetty osa toiseksi asunnoksi? tai sitten kyse on alivuokralaisasunnosta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 17:31

ÄÄh, kyseessä on meidän oma talo ja kyllä me tässä ihan yksin asutaan. Ihmettelen vain miksi osoitteesta löytyy tuo AS.1 joka mielestäni tarkoittaa asunto yksi. Sitä
toista asuntoa en vain koskaan ole tältä tontilta löytänyt.