Hei! Milloin tänä vuonna on karnevaalit Gran Canarialla?

Avainsanat: gran canaria espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 20:02

Maspalomasissa on karnevaalit 12-22 maaliskuuta! Sitten riittää melua Ympon kulmilla riittävästi

Kysyjän kommentti

Koska sain päivämääriä mitä vähän kyselinkin... Tuhannet kiitokset!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 16:43

Gran Canarian Las Palmasin karnevaalien tunnelmia vietetään tänä talvena merirosvojen merkeissä. Karnevaalit alkavat Las Palmasissa helmikuun alussa ja päättyvät kuun lopussa. Myös muilla saarilla vietetään karnevaalijuhlia, joskin paikoin on huonon taloustilanteen takia jouduttu supistamaan juhlakuluja.

Karnevaaliaika on n. 40 päivää ennen pääsiäistä. Tapahtumia on noin 2 viikon ajan eri puolilla saarta. Las Palmas on saaren karnevaalikeskus, mutta myös Playa del Inglesissä pääsee juhlatunnelmiin.

Lähteet:
kanariansaaret.blogspot.com/2009/01/karnevaalit-las-palmasissa-merirosvojen.html - 94k sekä www.lomamatkat.fi/rantalomat...yva_tietaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:35

helmikuussa eri puolilla saaria