Onko teillä aina netti auki kotona. Töissä se on monell amutta entä kotonaolijoilla, onko netti se päivän paras kaveri?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 15:56

Meillä on aamusta iltaan netti auki kotona, tää on kivaa ajanvietettä kotitöiden lomassa : )
Nettiriippuvuusko, no höh....no, vähän...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 15:15

En voi pitää. kun sit olen siellä koko päivän ,joten pakko sulkea vällillä, et saan jotain muutakin aikaiseksi..koukussa kyllä...!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 15:19

Netti on monelle paras ystävä kun ei muutakaan ole.Minä käytän nettiä joka päivä semmoiset 2-5 tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 15:23

Meillä on netti auki yötä päivää. Eikä se myöskään ole paras kaverini.. Kyllä ne oikeet ihmiset on parhaita kavereita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 15:26

24 h auki, mutta monesta muusta syystä kuin Napsutteluun ja vastaaviin hengähdystaukoihin. Kaverit löytyy jostain ihan muualta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 15:52

ei oo ees joka päivä meillä auki, käyn suurin piirtein pari kertaa viikossa netissä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2009 - 16:24

Auki on aamusta iltaan, mutta teen kyllä muutakin kuin istun tämän ääressä. Kotityöt on hoidettava myös. Muutaman tunnin tauko aina välillä. Ei siis ole paras kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 16:55

aina silloin kun joku on kotona, nykyisin niin monet hommat hoidellaan sitä kautta, että ihan turha sulkea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 17:11

Netti parhaana kamuna?, sit ei voi sanoo, tosin sen 'sisältämät' henkilöt voivat olla, kun tulen töistä kotiin laitan koneen auki ja katon sähköpostin, Napsun kysymykset/vastaukset/mahd. viestit, uutiset, iltiksen, tiesään/sään, veikkauksen sivut/pelit, tosin en yhteen putkeen, vaan toki teen muutakin siin välillä, sitten käyn pitkin iltaa (joka ei tosin ole pitkä, kun yleensä ysin aikoihin illal nukkuun), kattelemas, onks tullunna mielenkiintosii kyssäreit Napsuun, ja postii, josko tullunna.... ja sit unimasalle menneissäin suljen koneen, jot sellasen 4-5h on kone päällänsä, ja sit hiiri nukkuu ja kone sammuksii, jot sillee...

Lähteet:
arkipäivät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 17:24

Aamulla aukasen koneen,päiväksi laitan kiinne,illalla taas aukasen,en jätä koskaan nettii auki jos lähden jonnekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 19:00

Vain silloin kun käyttäjä on vieressä. Kun lopettaa sulkeesen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 19:18

Meillä netti saattaa olla joskus koko päivän auki, mutta se ei tarkoita sitä että olisimme netissä kokoajan:)
Netin käyttö suhteessa muuhun tekemiseen on vähäistä.
Netti on periaattees huonoin "kaveri":)
Mut nykypäivänä oleellinen ja tarpeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 19:27

aamupäivästä iltaan auki..silloin tällöin tulee pyörähdettyy katsomas mese, fasuri, uutisia, napsua, postia ja ynnä muuta.. ei paras kaveri kuitenkaan vaan käytännöllinen kone esim: laskujen maksuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 20:36

ei ole aina auki,asiat hoidetaan,hieman napsutellaan ja muut semmoset huvitukset.Sitten kone kiinni.Seuraava,joka menee koneelle avaa sen ja sulkee käytön jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 21:05

iltaisin on päällä. Eikös tuo netti oo enemmän tiedon hakuun. Paras kaveri löytyy sit muualta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:41

lähes koko päivän päällä, sillä työskentelen sen ääressä päivittäin. :) toki lounastauoilla ja aina kun mahdollista laitan "lepäämään" valmiustilaan. yöksi sammutan