Mitä kirjaa luet parhaillaan?

Onko lukeminen harrastuksesi?

Lisätty: 27.01.2009 - 11:17

Itse luen vaihteeksi dekkaria eli Mari Jungstedtin Meren hiljaisuudessa. Sijoittuu Gotlantiin jossa kirjoittaja myös itse asuu. Olen ollut saarella kesätöissä opiskeluaikoinani ja mukava kun tulee tuttuja paikkoja vastaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 09:32

Välillä sitä lukee vallan ahmimalla ja välillä vähän rauhallisempaa tahtia, mutta koko ajan jotain. Tällä hetkellä Ruth Rendellin Simisola (englanniks, ettei pääsis ruostumaan).

Kysyjän kommentti

Lukurytmisi vaikuttaa ihan hyvältä, pysyy ikäänkuin ajan hermolla koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 14:54

Viherakentajan käsikirjaa jonka rinnalla viitataan kirjaan Suomen puu ja pensaskasvio kirjaan liitteenä kirja puutarha-teknologia sekä mauste- ja rohdosyrttien luonnonmukainen viljely,viljelykasvien nimistö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 14:55

Dostojevskin Idiootti on kesken, ollut jo pidemmän aikaa. Olen sen kerran lukenut loppuun ja eiköhän tämä toinenkin kerta onnistu. Sivuja on melkein 900 ja tekstiin pitää todella keskittyä, ei ole niitä helpoimpia romaaneja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 15:18

Siemen kuvastoo, no ei kirja , mut lohduttaa kevään odotusta, ja tämäkin viimevuotinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 15:29

Alan Weismanin : The world without us (Maailman ilman meitä)

herättelee ajatuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 15:30

Tri Bruce Fogle: Kissan omistajan käsikirja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 15:32

Anna-Leena Härkösen uusinta "Ei kiitos". Aloittelen vasta joten en osaa vielä sanoa kommenttia kirjasta. Muutenkin luen mielenkiinnolla kotimaista kirjailijaa sillä aiemmin lukemistani ei ole ollut hyviä kokemuksia. Kirjoitustyyli on suomalaisilla niin töksähtelevä, he eivät osaa kirjoittaa sujuvaa tekstiä, joka veisi mennessään. Saa nyt nähdä, aihe ainakin on kiinnostava, perheen sisällä on mies se joka sanoo ei kiitos seksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 16:01

oon innostunu noista kotikatu kirjoista, oon ny 4.kirjassa ja paljon parempia ku tv-sarja:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 16:12

Ostin alesta: Pihanikkarin ideakirjan,Koukussa virkkaukseen ja Pehmeät lelut. Niin ja uusi siemenluettelo on yöpöydällä kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2009 - 16:20

Lukeminen on intohimoni. Tällä hetkellä menossa Robert Harris`in Imperium Rooma I.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 17:30

Tällä kertaa on menossa John Steinbeck,Ystävyyden talo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 18:01

Olen aina pitänyt lukemisesta ja lukenut paljonkin kirjoja, ja se avartanut paljon omaa mieltäkin vuosien saatossa, ja toki rikastuttanut sanavarastoa ja tietämystä, joiksikin vuosiksi jäi tämä lukeminen, meinas viedä mennessään, ettei nukkumaan malttanu mennä. Nyt ei tosissaan mitään romskuu tms. kirjaa oo menossa, vaan kertailen tuot latinaa, kun meinaa tuppaa unohtuu, ja sehän ei ookkaan mitään ns. ajanvietettä (tylsää,booriiiing), ennemmin lukisin vaik sitä Agathaa tai Poiroota.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 18:10

Just äskettäin luin Anna-Leena Härkösen uusimman, sekä Sofi Oksasen uuden. Aloitin
Laila Hirvisaaren Vuoksen helmen....puolessa välin menossa.
Lukeminen on harrastukseni, ollut siitä asti, kun ukkini ensimmäisen satukirjan luki ja heti sen ulkoa osasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 18:30

Juhani Seppänen : Hullu työtä tekee on tuossa juuri loppusuoralla, jatkuvasti on jotain meneillään ja ihan laidasta laitaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 19:03

Parhaillan en lue mitään. Kävin just kirjastossa ja lainasin muutaman lastenkirjan ja muutaman cd:n ja käsityökirjan en mitään romaania nyt kun työt jää muuten tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 19:29

Eilen aloitin Tess Geritsenin luutarhan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 22:17

Salaisuus menee nyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:44

Virpi ja Jaakko Hämeen-Anttila: Tarujen kirja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 18:00

Aapeli- Pikku Pietarin Piha
Äikän tunnille pitää lukee joku suomalaisen kirjailijan teos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 17:58

Nyt on menossa Irina Ratusinkajan, Harmaa on toivon väri,välillä täytyy lukea myös venäläistä kirjallisuutta vaikka on huomattavasti aikaavievämpää,kuin kotoinen paasilinnamme.Josta vedin taas kerran kymmen kirjan maratonin kipeenä ollessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 29.01.2009 - 16:26

david baldacci - rajaton valta.