Tiedän ylipainoisena kykyni ja hallittu elämäntapa, voinko käyttää ja ohittaa huumorilla tämän hallitsemattomuuteni aina vaan?

mopon kanssa painan 150 kg, jos pitkän sulan päähäni asetetaan niin painooni nähden olen pituuteni kanssa sopusoinnussa. 20 kg olisi tarve keventää. Olen heikkoluontoinen makealle, vatsani on suuri , vetää kaikkea paljon ja yötä päivää laihduttanut olen niin paljon että mun pitäisi olla syntymäpainossa. sopppa tätit ei auta tilannetta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 15:14

kivaa ,et muitakin painon kans painijoita!!!! kyllä tulee monesti mieleen vain nauraa tälle läskikasalle, mut sit rupee suututtamaan oma tyhmyys, ja yrittää taas ruotuun ja kevennetyl ruokalinjal..mut vaikeaa on .nyt kin kun tuol piironkin pääl tummaasuklaata ja 2 levyä..yöx..!!!! no kiusaus on lankeemiseen jo koht ylipääsemätön.....Joskos met sit yhdes yritettäs..!!!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.01.2009 - 13:53

No et oikein voi. Ylipainolla kun tuntuu olevan vaikutusta tuohon terveyteen yleisestikin. Mutta jos olet valmis kestämään kivut ja säryt liikapainon kera, niin sitten voit ohittaa huumorilla koko asian. Ikävä kyllä, väittävät että elinikä lyhenee, mitä tuhdimmassa kunnossa on. Mutta lyhenee se minullakin, vaikka en enää tuhti ole. Lyhennän sitä muilla paheilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 15:32

Anna itsellesi aikaa sopeutua kaikkeen. Kunhan kesä tulee mielenkiintomme suuntautuu muuhun kuin syömiseen. Vielä vähän aikaa niin pääsemme pihahommiin tai ainakin pois neljän seinän sisältä.

Minä ainakin syön makeaa stressiin ja mielipahaan. Yritetään eteenpäin huumorilla, on minun ehdotukseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 18:45

Et ole ainoa joka oman painonsa kanssa painii ,huumorillahan se on otettava,kun en ole muutakaan voinut,itsehän ne kilot on kannettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 19:11

Kyllä niin ja ne kilot painaa. On hyväksyttvää itsensä ja oltava armollinen itselleen.On iloittava siitä hetkestä kun on voimaa taistella tahtoaan vastaan ja onnistumisesta, vaikka vähäsestäkin. Itsellänikin on samat ongelmat ja verenpaine ja korkea sokeri nostavat päätään. Ja heikko luonne lannistaa. Nauretaan itselle ja otetaan huumorilla vaikka se ei aina niin kivalta tunnukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 19:19

niin on minullakin ylimääräisiä kiloja kannettavanani, joka päivä taistelen heikkoa luonnetta vastaan..ja melkein joka päivä lupaan että nyt aloitan paremman, terveellisen ja liikunnallisen elämän.. =/ kun en saa itseäni edes lääkärin juttusille menemään. mutta ei tätä saa liian tosissaan ottaa ripaus huumoria keventää kummasti mielialaa (muttei vähennä kiloja) heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 19:43

Ilman huumoria käy huonosti (tai ainakin raskaaksi), omia kokemuksia vuosien takaa, olin ilman mopoja lähellä noita lukemia ja sitten jonkun herätyksen tai mielenhäirön ansiosta pudotin 40 % painostani, jos joskus olen ollut masentunut niin tuon muutoksen loppuvaiheessa, tunsin itseni tosi pieneksi ja mitättömäksi. Kaikkeen tottuu ja muutama kilo on tullut takaisinkin, lääkärikaverini mukaan myös arviolta kymmenen elinvuotta. Tiedä nyt näistä, mutta ainakin vaatteet löytyy helposti normaalimitoituksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 20:07

Ymmärrän varsin hyvin sen, että on paljon hyvän makuisia asioita ja niistä ei voi kieltäytyä! Mutta sitten tulee se ihmisen luonteen kovuus kysymykseen. Kuka malttaa olla vahva ja katsoo mitä sinne leukojen väliin tunkee ja mitä ei. Mulla on vaimo saman sukuinen jos vain hyvää on kaapissa, niin se on seurraavana päivänä varmasti loppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 08:59

se ruoka ku on nii hyvvee,lopeta se laihtuttaminen se on turhaa touhua,Aloita se uusi elämän vaihe.Lisäämällä aineen vaihduntaa,siinä auttaa kaiken maailman leseet,pullan syönti kannattaa lopettaa,salaatit niitä hirveäsi.Aineen vaihdunta kun saadaan vilkkaaksi siitä se laihtuminen alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:50

kokeile "karppausta!" ystäväni on laihtunut sillä jo kuukaudessa kuusi kiloa :) toimii kuulemma mielettömän hyvin eikä ole vanhojen diettejän tyyliin näläntunnetta

Lähteet:
karppaus.info/