Mikä on syötyjen leipien makasiini.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 11:27

Olisiko puucee, ulkohuone,paskahuussi siellä näkee melkosen kokoelman.

Kysyjän kommentti

Sehän se oli p huussi syötyjenleipien makasiini,tulee Päätalon kirjasta,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 11:37

Meillä se on luultavasti vedenpuhdistamo laitos UUSI KAKOLANMÄELLÄ,en käytöönottoa tarkalleen tiedä mutta tuskimpa mun leipäjätettäni jemmataan ja maksujen myötä mitä maksan en ole kiinnostunutkaan mitä sille tehdään tai säilötäänkö sitä lannoitteksi.Sen olen huomannut että koko perhettäni ei vähäänkään kiinnosta elimistön läpikäyty leipä olisi enää kiinnostava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2009 - 11:50

Olettaisin vanhan ajan veskiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 11:53

huusi mullekin tuli mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 12:39

Tuli mieleen puusee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 13:30

Minul kans puucee.Ekaksi mieleen tuli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 21:17

pötsi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:57

huussi :)