Miksi monet naiset pitävät hyvinlaulavista miehistä?

Kaverit ovat minulle usein hehkuttaneet, että mahtavan lauluääneni vuoksi tytöt voisivat olla hulluna minuun. Lisäksi monet loistavaääniset laulajat ovat usein vastakkaisen sukupuolen piirittäminä. Mistä kyseinen ilmiö voisi johtua?

Avainsanat: hyvinlaulava mies naiset serenadi laulaja iskelmä laulutaito lauluääni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 10:54

Odottavat varmaankin tuutulaulua iltaisin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 10:55

Jos toisetkin haluaa niin minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 11:08

mukavampi sitä on kuunnella hyvä äänistä kuin jotain kailottajaa, mutta kyllä siitä vielä on pitkä matka jotta fanittajasi alkavat pikkupöksyjään heitellä ....

(tiedätkös muuten mitä tarkoittaa naiivi narsisti ?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 11:11

Jos sinulla on sitä jotakin. Välttämättä hyvinlaulaminen ei ole se ainoa pointti, joka saa yleisön ihastumaan. Erääänkin suomalainen gospel-muusikon lauluääni on kuin lampaan määkintää, mutta pidän tuotannostaan kovasti. Sanoisin, että karsimaa olla pitää.

Meidän naisten heikkoutena ja vahvuutena on taipumus nostaa ihailun kohteeksi joku, joka mahdollisesti olisi meitä vahvempi ja antaisi meille turvaa. Kait se jäänne luolamiehen ajoilta.

Vai oliko se iskelmässä mainittu apinamies?

Lisätty: 26.01.2009 - 15:48

ja taas kirjoitusvihreä....karsimaa tarkoittaa karismaa... sorry

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 11:16

naisethan yleensä tykkää miehistä,ei ole pahitteeksi,jos sillä on vielä hyvä lauluäänikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 12:39

mikä romanttisempaa kun mies laulaa luikauttaa sydänkäpyselleen auringonlaskun aikaan jossain järven rannalla tai jotakin..voi kun miekin saisin tuon meijän isännän lauluäänen vaihdettua heh isäntä tykkää lallatella ja karaokeakin laulaa, mut pikkasen nuotin vierestä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 12:40

Onhan se yksi hyve lisää,kun valitsee miestä itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 12:54

Yleensä julkisuudessa olevat henkilöt ympäröityvät "siipeilijöillä". Ajattelevat kai hyötyvänsä siitä jotain. Uskon että heikot naiset piirittävät julkisuuden henkilöitä, vaikkapa nyt laulajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2009 - 13:17

Myös miehet. Ja mitä ihmettä tarkoittaa Ahmat12 heikoilla naisilla. Jos jonkun miehen lauluääni on upea, tottakai sitä on ilo kuunnella ja katsella esiintyjää. Ei se mitään heikkoutta ole. Entäs heikot miehet? Mitä he piirittävät? Pin up tyttöjä vai? Pysytään nyt herranen aika asiassa, eikä aleta koko luomakuntaa mollaamaan jonkun hyvän laulajan vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 15:30

Kyllä täällä kuolataan hyvän kuuloiselle miehen laullulle, mut nautin suunnattomasti lauluista, kun ovat hyviä, eikä välii mies tai nainen tasa-arvoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 17:25

Sinänsä erittäin hyvä kysymys. Itsekin pidän enemmän miesartisteista kuin nais, kun taas naiskirjailijat ovat minua lähempänä kuin miehet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 23:56

Eikö variskin laula äänellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:00

syy lienee suuri rakkaus musiikkia kohtaan sama se onko artisti mies vai nainen, mutta itse pidän matalista äänistä enenpi