NYT ensimmainen talvi moneen vuoteen,kun nakee pikkulintuja aasiassa,,ALKAAKO LINTUINFLUENSA LEVITA UUDELLEEN,vai onko se havinnyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 11:03

No sulla onkin sitten kivempi tehdä vaikka aamulenkkiä kun linnut laulelee iloisesti aamuisin ! Ei varmaan tartte pelätä noita infulessuja ensi sijaan!

Kysyjän kommentti

kylla on mukava aamulla lahtea aamukavelylle linnun laulua kuunnellen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 06:10

Ei siitä ainakaan nyt ole mitään kirjoiteltu,odottaa jossain uutta puhkeamista tai muuttaa muotoaan vielä vaarallisemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 08:26

Eihän se hävinnyt ole. Noin pari viikkoa sitten oli Hesarissa juttua asiasta, riski on jälleen kasvanut. Ilmoitettiin myös nontako on kuollut viime aikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 10:28

Enempi tappaa aids, huumeet ja tupakki ihmisiä kuin lintuinfulenssa.. ja noista ei torvea toitoteta... , ei kannata olla huolissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2009 - 12:07

Eilen viimeksi oli telkkarissa juttua, että taas on löydetty sairastuneita ja tautiin kuolleita. Ei siis ole hävinnyt mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 12:31

Mihis se nyt häviäisi,uskoisin et se on tullut jäädäkseen ihmisten ja luontokappaleitten riesaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 12:54

Ei se hävinnyt ole,mutta ei meidän suomalaisten sitä pidä pelätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:15

Mitä sitä pelkäämään? Nautitaan elämästä ja eletään peloitta.