Oletteko saaneet joulukilot karistettua, mikäli niitä tuli ?

Itse joka aamu ajattelen että tänään aloitan,mutta puolelta päivältä unohdan että pitää rajoittaa herkkujen syömistä, nyt vaihdan taktiikkaa , ensi maanantaina aloitan.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 12:32

tais tulla kiloja muutama..pitäis saada pois mutta viitsimisen kynnys on niin korkealla.

Kysyjän kommentti

Rehellinen vastaus minun toivomalla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 05:24

TULI,5KG,KUUKAUSI SUOMESSA LOMALLA,,,,NYT JO 2KG POIS

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 08:28

Ei tullut lisäkiloja, nestettä ehkä kertyi kehoon. Eli olen päinvastoin hoikistunut tammikuussa ihan luonnollista tietä ilman mitään "konsteja". Itsekurini on edelleen aika hyvä.... niinkuin on ollut koko elämäni ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 09:18

Ei tullut lisäkiloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 09:38

Nyt on niin onnellinen asema, ettei tänä jouyluna tullu kinkun rasvoja syötyä lainkaan, eli ruokatavt ovat muuttuneen terveelisempiin muotoihin ja kilotkin pysyy kohdallaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 09:47

Joulukuussa haihtui tosi paljon (=liian paljon), osan olen saanut kerättyä takaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 10:13

luulin, että loma matkalla olis tullu lisä kiloja, mutta erehdyin:). kuntoilu on kuitenkin aloitettu:). nyt ei vaan enää saa seurata vaa´an numeroita, vaan pieneksi menneitä vaatteita kokeilemalla seurataan tuloksia. (personal trainerin käsky:)).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 10:13

Nestettä kertyi ja kaikki on kyllä lähtenyt pois ja vähän enemmpmkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 10:27

Ei tullut:) painoni on kokolailla vakio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 11:50

ei tullut kiloja,sairastin joulun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2009 - 12:11

Sama paino ennen joulua ja joulun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 12:55

Niitä tuli karkeista ja suklaasta.Ovat vielä tiukasti kiinni kropassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 15:51

tulu ja ne pois, muttakun tätä on nin paljon tullut jo vuosien varrella, nin niitäkin pois karistaa yritän nyt..liikkuu, kentää ruokavaliota ja vuoden alusta 4,5 joten on hidata, kun on nin rutkasti noit läskei..pienin askelin päivä kerrallansa..on oma motto,,,,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 23:54

Enpä tiedä mitä kiloja noi on.Kyllähän Joulun aikaan tuli lisää noita liikakilojoja joita on ennestäänkin:Keväällä nostettava jalka kynnyksen yli ja tulitikut ja sauvat mukaan ja polttelemaan niitä kiloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 11:40

eipä oo kiloja näkyny vaikka niitä kaipailenki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:16

ei tullut kiloja ei :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 08:49

Kyllä joulikilot,mutta pitäisi saada pois reissukilot.