Oletteko käyneet ns. kansanparantajien luona apua hakemassa ja onko niistä ollut tosiaankin apua?

Lisätty: 26.01.2009 - 08:43

Virossa on kyllä vielä niitäkin ja varsin hyviäkin!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 05:21

AASIASSA olen kaynyt ,olen saanut erillaisia luonnonlaakkeita,taalla yleisessa kaytossa,vietnamissa useasti,,ON OLLUT APUA

Kysyjän kommentti

Eikö vaan olekkin kumma juttu miten ne saa tehtyä monia asioita joita lääkärit ei saa koskaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 07:27

Ei niitä kansanparantajia ole enää , taito on mennyt taitajien mukana, ei taida seuroissakaan enää olla kunnon kaatajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 08:30

En ole. Ns. kansanparantajia on ainakin Keski-Pohjanmaalla , siellä on ihan sen alan keskuskin.

Lisätty: 26.01.2009 - 12:43

Pohjanmaalla on Kaustisen kansanlääkintäkeskus (liekö tuo juuri se ihka oikea nimi) ja siellä harjoitetaan "kansanparannusta".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 08:55

Homeopaatilla,ja kiropraktikolla,Olen käynyt.Kiropraktikko laittoi selänkuntoon on vieläkin kunnossa.Homeopaatti paransi kroonisen munuais tulehduksen,lääkäri määräsi läkkeet käytät näitä lopunikääsi,kun tämä meni krooniseksi,sitten huomasin jostain lehdestä,homeopaatin ilmoituksen,sitten kävinsiellä muutamankerran jase tulehdus katosi.Siitä on mennyt 30 vuotta ja se ei ole uusinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 10:08

Kaustisella asuessani kävin muutamalla kansanparantajalla selkäongelmien vuoksi. Siellä ihan lääkäri suositteli! Osasivat asiansa ja saivat selän paikalleen. Ei mitenkään rusauttamalla, vaan asiallisesti osasivat 'nostaa' nikamat mallilleen. Kiropraktikot pelottaa enemmän kuin kansanparantajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 10:27

"Kansanparantaja" tarkoittaa kouluja käymätöntä itse oppinutta parantajaa kuten esim ennenvanhaan oli "tyrvään manta" ym.. homeopaatitkin ovat käyneet yleensä alan ammattikoulun joten ei luokitella kansanparantajaksi. Samoin Kiropraktikon koulutus on pitkä ja laaja.. Tosiaan, oikeita kansanparantajia ei taida enää olla. Ehkä se nimi on muuttunut nykyään "luontaistarapeutisksi" sillä tämä kouluttamattomien "terapeuttien" viidakko on villi. Kuka vaan saa ilmottautua joksikin terapeutiksi ja sille ei mitään mahda.. vaikkapa sitten taidot olis pelkkää "akapään hoitelus" ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 10:44

Nyt kun kupparitkin ovat jo kuolleet, niin enpä ole, en kyllä onneksi ole tarvinnutkaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 11:35

olen käynyt ja saanut avun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 12:58

En ole käynyt,mutta uskon kyllä kansanparantajiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2009 - 13:42

En ole käynyt, enkä usko niiden parannuskeinoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 15:57

Olin muutamankerran, mut en hänen nimiketä muista, paransi jopapuhelimmessa, nooh...apua vai ei...ensin jotenkin oli virtaa olevinaan kauheesti, mut en osaa sanoa oikein mitään, enkä olle käynyt vuosiin,,hypnotisoijalla olin irti tupakasta ja ilman jopa 3.5 v..sit ratkesin ja nyt ollut ilman 9 v..kait siitä oli hyötyy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 23:22

Isäukkini kävi aikoinaan siellä Inksan suunnalla selkäänä hoidattamassa ja sai kyllä apua.Raskaita töitä tehnyt koko ikänsä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:17

Itse olen reikihoitaja ja tiedän sen toimivan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:20

Jossain päin Rautavaaraa on kai vielä yksi kuppari. Voisin mennä hoidettavaksi. Muutama kansanparantaja on auttanut, hieman saa olla varovainen kun käy puoskarilla, kaikkeen ei kannata suostua. Tietämystä asioista kannattaa hakea.