Ketä arvostat? Kuka on ihailusi arvoinen?Miksi?

Kategoriaksi asetin politiikan ja yhteiskunnan, mutta ei anneta sen rajoittaa. Kerro mikä herättää sinussa myönteisiä ajatuksia kyseisessä henkilössä. Olkoon tämä joko jo edesmennyt tai vielä elossa oleva vaikuttaja.

Lisätty: 26.01.2009 - 09:42

Minusta presidentti Mandela on jotain mitä en käsitä. Hän on sekä ihailuni että arvostukseni kohde.

Lisätty: 26.01.2009 - 15:57

Naisista ihailen Miina Äkkijyrkkää. Hän on värikäs persoonallisuus ja minulla ei olisi mitään sitä vastaan , että saisin hänen tekemänsä peltilehmän seisomaan pihalleni.

Avainsanat: vaikuttaja ihailu arvostus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 16:01

Kyllä se täältä tavallisten arjentaallaajien joukosta löytyy, kuin myös edesmenneet mm.pappa joka soti ritamalla ja hänen sotakaverit, tekivät sen ,että meillä täälä nyt puhutaaan suomea...

Kysyjän kommentti

Hienosti ajateltu... eräs vanhus kertoi kuinka hän viisi vuotta oli rintamalla...ainaisessa pelossa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 01:13

ukk.;silloin suomi oli oikeilla urilla,valtionpäämiehen "silmille" ei hypitty,tosin ne ajatukset mitä hänellä oli silloin päässä eivät TÄNÄÄN uppoa enään kansaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 03:34

Kyllähän maailmassa on paljonkin hyviä ihmisiä ja joita varmasti arvostetaan paljon! Suomessahan on viimeinen suuren arvostuksen saanut henkilö, eli Martti Ahtisaari joka sai Nobeli rauhanpalkinnon. Pidän sitä suurena saavutuksena!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 04:57

Minä arvostan monia ihmisiä.Tarja Halosta esim.toiminut töissä ilman leimautumis pelkoa tarkoitan setaa, tekee omia päätöksiä arvostelijoista huolimatta tarkoitan nimityksiä ja hyvin on hommansa hoitanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 05:27

TONY HALME,,suomalaisen kansanmiehen nykykuva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 08:41

Arvostus ja ihailu ovat 2 eri asiaa. Nykyinen pressa esim. saa minulta ehkä 1/2 pistettä toimintansa takia. Joku muu taas enemmän kuin täydet pisteet. Halosen tekemät puolueelliset nimitykset aiheuttivat sen että presidentiltä menee se viimeinenkin jäljellä oleva valta, harmi vaan että vasta seuraajan aikana tulee voimaan.
Vanhasen toiminta on ok, samoin Kataisen, puhumattakaan nyt Niinistöstä vaikka ei nyt aktiivinen polittinen toimija varsinaisesti olekaan.

Lisätty: 26.01.2009 - 10:57

UKK saa arvostukseni. Ajat olivat vaikeita, pystyi luotsaamaan Suomea velivenäläistä suututtamatta. Ihailuni saavat myös kaikki sotaveteraanit joiden avulla Suomi pelastui neuvostovallan alta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 10:23

Tavallisia ihmisiä, monet taablaa voimiensa äärirajoilla hymyillen ja ystävällisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 12:59

Tasavallan presidentti Tarja Halosta arvostan hänen viisautensa ja vaatimattomuutensa takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2009 - 13:39

Arvostaisin henkilöä joka saisi poistettua työttömyyden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 23:17

Ari Vatanen.Suomen ja Maailman sankari!