Muistatko missä olit silloin kun Elvis kuoli.Itse olin vaihtamassa vaippoja 17päivää vanhalle pojalleni kun,kuulin radio uutisista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 22:33

16.8 1977 en muista kuin että olin autossa ja autoradiosta kuulin...oli surullinen uutinen, kuin kaverin oisin menettänyt, se jäi mieleen siitä päivästä...!!!!Olen hänen suuri ihailija...

Kysyjän kommentti

Vastauksesi oli paras miun Elvis kysymykseeni,muistit kuolinpäivänkin oikein.Kiitos vastauksestasi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 21:56

En oikein muista, olin 10-vuotias silloin. Uutisista sain silloin kuulla Elviksen kuolleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 23:50

äippä ja iskä eivät tienneet vielä tuon taivaallista minusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 02:57

Kyllähän se mieleen tulee, olin ruotsissa ja töissäkin kuulin radiosta tapahtuman!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 05:36

tyopaiva oli menossa,,radiosta kuulin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 09:58

Jossain saarissa kiertelemässä, kuulin asiasta kuukautta myöhemmin palattuani "ihmisten ilmoille"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 11:25

Kotona illalla,kuuntelin lyhytaalto radiota lisko ollut 21-22.klo välillä kuulin englannin kielellä uutisen Elvis has a dead,hi has goune,early this evening,Suomessa ei ollut vielä mitään tietoa koko asiasta,kunnes seuraavana päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 11:37

koulussa muistaakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 17:19

Ekoja koulupäiviä vietin eikä varhaisteini oikein ollut kiinnostunut 50-luvun legendasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 23:46

yli 2 miljardia kappaletta. Kesätöissä ja sitten taas Tampereelle opinahjoon.En tosiaan tiedä mitä juuri sillä hetkellä tein.Kiinnostaisi itseänikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 29.01.2009 - 16:28

oivoi en ollut syntynytkään silloin, en lähellekkän. Mutta tulipa tässä mieleen että american talent ohjelmassa oli tossa joku aika sitten aika hyvä wanna be elvis.