Lanzaroten Play Del Carmenista erotuvat naapurisaaret?

Mikä tai mitkä ovat Lanzarotelta ja Playa del Carmenista erottuvat lähisaaret? Fuerteventura ensimmäisenä mutta onko mahdollista että Gran Canaria erottuisi lähes 200km päästä?

Avainsanat: lanzarote maisemat meri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 22:13

Itäiset kolme saarta muodostavat Las Palmasin maakunnan:

* Gran Canaria (Las Palmas de Gran Canaria);
* Lanzarote (Arrecife)
* Fuerteventura (Puerto del Rosario)

Maakuntaan kuuluu lisäksi joukko pienempiä saaria: Alegranza, Graciosa, Montaña Clara, Lobos, Roque del Este ja Roque del Oeste, sekä muutamia pikkusaaria: Anaga, Salmor ja Garachico.

Lähteet:
www.wikipedia.org

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 03:12

Ei ole tullut käytyä siellä, mutta kyllä Gran Canarialta näkyy Teneriffa kun menee vuorille ylös!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 23:35

Kun Playa del Carmenin rantakadulla kävelee iltaisin näkee kaukana välkkyviä valoja. Olen pitänyt niitä Fuerteventuran valoina. Sehän on kovin pitkä saari.

Ehkä jostain korkeammalta näkisi paremmin ja enemmän.