Espanja?

Eli millaisia ruoka-aineita espanjassa käytetään ja millaiset ovat arki- ja juhlaruuat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 19:04

espanjassa on erilaisia keittiöitä,riipuen alueesta,yleistä on tomaatit,merenherkut,lampaanliha osassa maata ,riisi,kasvisten runsas käyttö ja upeat kinkut.

Lisätty: 25.01.2009 - 19:06

päivällä syödään tapas lautasta,munakasta ja pikkuherkkuja

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 19:29

NIIN ja tietenkin espanjalaista munakasta jota kerran söin ja silloinkin viimisen kerran ei makuuni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 19:54

Ruoka-aineina käytetään paljon kalaa, muita mereneläviä, kasviksia kuten oliivia, tomaattia, paprikaa ja sipulia. Tortillahan on perinteinen espanjalainen ruoka, erilaiset risotot ovat myös suosittuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 03:17

Suositelen kunnon vierailua ja samalla tutustumista paikalliseen keittiöön ja vielä eripaikoissa, sillä kokeilla on omia variantteja resepteistä ! Suurin vikahan tehdään täällä, kun tullaan vieraalle maalle ja hakeudutaan niin lähelle kotimaisia keittiöitä, eikä saada kuvaa paikallisista ruuista. Tästä on ollut jo aikaisemminkin puhetta näillä palstoilla! Uskaltakaa rohkeasti mennä niin paikalliseen ruokalaan kuin vain löydätte, unohtakka suomalaiset ravintolat ainakin yhdeksi kerraksi!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 18:18

Siis todellakin jos haluaa kokea ja maistaa hyvää kannattaa unohtaa suomalainen ruoka ulkomailla. Suomi-ruoka hyvä Suomi-maassa. Miksi matkustaa ulkomaille jos haluaa siellä kaiken olevan "suomalaista"? Siis, suomalainen ruoka on hyvää, mutta kannattaa olla ennakkoluuloton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:42

unohda ne kana ja possujuhlat ja keskity meren antimiin, niistä löytyy sitä jotain