Onko tuttu tuote saunahunaja oletko käyttänyt,millasia tuloksia olet saanut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 22:49

On kokemusta. Iho oli sen jälkeen rakkuloilla, koska olen vissiin allerginen hunajalle. Allergiset reaktiot vielä pahentuvat lämpimässä, joten suosittelen ensin kokeilemaan vähän iholle ja sitten vasta plesomaan löylyissä koko hipiälle. Nim. kantapään kautta oppinut.

Ja hunaja on muuten helposti herkistävä tuote. Mutta uskon kyllä siihenkin, että joillain tepsii ja iho on ihana, sileä ja aivan ku vauvan peppu.

Kysyjän kommentti

Valitsin vastauksesi parhaaksi saunahunaja kysymykseeni,itse en ole sitä kokeillut ja nyt en taida uskaltaakkaan,minulla on hyvin herkkä iho.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 18:58

On tuttu ja aivan ihana ,iho niin pehmeä käsittelyn jälkeen, ja olen myös käyttänyt vanhat hunajapurkin jämät..suosittelen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 19:08

käytän välistä kyllä iho tuntuu mukavalta ja pehmeältä sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 19:40

Olen käyttänyt ja iho on mukavan pehmeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 20:10

Käytin yhden purkillisen ja pidin kyllä tuoksusta. Huomattavaa pehmeydenmuutosta en havainnut mutta pitäisi kait käyttää pidempään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 20:24

Iho tuntuu hunajan jälkeen tosi pehmeältä, täytyis ostaa taas lisää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 21:24

Hunaja on hyvä tuote, myös saunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 23:08

Yhden tuubin käytin vähän aikaa sitten, löylyyn mennessä laitoin sitä lähinnä olkapäihin ja reisiin. Kuukauden käytön jälkeen en huomannut mitään vaikutusta ihossa. Iho on aika pehmeä muutenkin kun päivittäin sitä balsamoidaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 01:26

Voitelimme kälyni kanssa saunassa itsemme hunajalla raskaan hiihtoretken jälkeen Ylläksellä. Hunaja tuntui mielllyttävältä saunan löylyssä. Kun olimme poistumassa saunasta ja vaatteetkin oli jo puettu päälle, huomasimme, että puhuhuoneen lattia kiilsi hunajavesipisaroista.

Ei auttanut kuin ruveta siivoamaan jälkiä. Hunajakylpy kirvoitti meiltä makeat naurut. Joten hunaja näyttää vaikuttavan niin ulkoisesti kuin sisäisestikin virkistävästi kokemuksemme mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 03:22

Jooo kyllä hunaja on monipuolinen tuote ja kun se vielä on hyvin terveellinen , niin silloin sitä pitäisi käyttää paljon enemminkin vielä!
Olen kokeillut sitä saunassa ja oikein mukava olo oli sen jälkeen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 10:08

On tuttu tuote,sitä on nytkin saunassa