kokemuksia leonberginkoirista?!

Avainsanat: leonberginkoirat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 16:03

Minulla oli Leonberginkoira, mitä haluat tietää?

Lisätty: 25.01.2009 - 20:18

Sanoisinko lyhyesti, jos asuisin maalla, en ottaisi mitään muuta koirarotua kuin Leonbergin, tällä hetkellä asun omakotitalossa kaupungissa. Mieti tarkasti mistä otat, ota selvää isän ja äidin taustat, käy katsomassa kennelissä millaisia ne livenä on. Leonbergi tarvii tilaa se kärsii pienessä kodissa, se tarvii päivittäin pitkiä lenkkejä, turkin harjausta, rakkautta ja huolenpitoa niinkuin muutkin eläimet. Koira otetaan perheenjäseneksi ja sitoudutaan sen elämänajaksi sille. Aivan ihana luonne on koiralla, kuuluu paimenkoiriin ja siten pitää laumastaan huolta eli perheenjäsenistä, elinikä riippuu koirasta n.5-10 vuotta, oma koirani kuoli 6 vuoden iässä syöpään. Mieti tarkasti.... eläin on sellainen joka ansaitsee parasta.

Lisätty: 25.01.2009 - 20:22

Leonbergikoira sivuilla voit käydä tutustumassa koirarotuun, sieltä löydät kasvattajien tietoja, soita kasvattajalle ja kysy lisää...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 17:54

yleensäkin kaikkea tietoa. paitsi että netistä kyllä löytyy, mutta henk.koht. kokemukset ovat mielestäni ehkä tärkeämpiä kuin jonkun ei-välttämättä-koiranomistajan kirjoitukset. olisin kiitollinen jos voisitte kertoa esimerkiksi luonteesta. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.02.2009 - 14:59

kauhian kokoisia, eräällä tuttavalla oli mutta se menehtyi jo muutaman vuoden ikäisenä johonkin sairauteen.