mitä mieltä olette siitä, että miehet eivät pese käsiään vessassa käynnin yhteydessä? minusta se on kuvottavaa

Avainsanat: miehet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 15:30

oksettavaa. kommentoinki siitä aina 0_o

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 15:30

no ei kai sille mitää voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 15:39

Yäk!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 15:42

Mistä tiedät, etteivät pese. Kuinka paljon yleistät? Vai oliko tämä vain mielikuvitusleikki, jolla saada yök-olo...??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 15:42

Eivät ole vanhemmat opettaneet pienestä pitäen miten tärkeää käsien pesu on. On se aika inhottavaa, että käydään wc:ssä ja sitten kenties suoraan ruokapöytään. Yäk tosiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 16:05

Inhoittavaa..... wc:stä suoraan ruokapöytään... kuvottavaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 16:41

Vasten mielistä kertakaikkiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 16:47

Onhan se oksettavaa...joten kaikki ne miehet, jotka tuntevat piston omassatunnossaan, peskääpä kätenne, please ja kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 17:11

Tasapuolisuuden nimissä on mainittava, että joukkoon mahtuu yhtä paljon naisiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 17:42

Olen tänään käynnyt kolmasti yleisessä miesten vessassa ja nähnyt yli kahdenkymmenen miehen pesevän siellä käsiään, eilen kävin yleisessä naisten vessassa ja sielä ei kukaan pessyt käsiään (senkun kirkuivat ja solvasivat minua!)

Väitteesi (yleistyksesi) on miehiä halventava, epätosi ja loukkaa sukupuolten välistä tasa-arvoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 17:56

Tuo on kyllä aika väärä käsitys..siis moni mies ei pese ja ei muuten pese yhtä moni nainenkaan ....mutta kyllä se käsienpesu tarpeen jälkeen on kuitenkin varsin yleistä.
Ja tuo on kyllä oikeasti väärä käsitys miesten käsienpesusta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 18:37

En halua ottaa mitään kantaa tuohon mies-yleistykseen. Mutta toteaisin vain, että iso osa ihmisten suussa olevista bakteereista siirtyy sinne ns. fekaali-oraali transmissiolla, joka suomenkielellä tarkoittaa siis suolesta suuhun tapahtuvaa kulkeutumista. Ja tässä on mukana ihan kaikki, miehet ja naiset. Että kannattaa tosiaan pestä ne kädet.

Joku jossain kysyi, että miksi jotkut pesevät vessassa käynnin jälkeen molemmat kädet, jos pyyhii vain toisella. Onkin ihanaa ajatella, että se edellinen (ja sitä edellinen) käyttäjä on koskenut siihen vessan oven kahvaan pissasilla tai ulosteisilla käsillä ja sitten itse ei pesisikään juuri sitä kättä (kun sillä ei tullut tällä kertaa pyyhittyä).. Ja sitten siinä ollaan vatsataudissa. Hmm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 19:03

Kyllä pesemme.
Olemme muutenkin helppohoitoisempia, myös hygienialtamme ;-}

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 19:49

yök....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 19:51

Jups molemmissa on vikansa, ja kyllä mitä itse seuraan yleisis wc niin en ole huomannut kenenkään lähtevän käsiä pesemäti, mutta ehkä se johtuukin siitä, kun katson et ne pestään joten kait siel miesten wc sitä jonkin verran, vois olla, kun sinne en viel ol salapoliisina mennyt, kuin muutaman kerran vahingos, ja nolon poistun en tod.jäänyt katsoo pesiväx vai eivät..oma silmä tieto...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 09:38

Mistä tämä väite peräisin,joskus joutunut pesemään kädet mennen tullen,Kun menee vessaan ollut niinlikaset kädet pitänä pestä ensin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 12:48

Kuinka tuollaista voi tietää? En usko että esim. lähi-ihmiseni noin tekee, ei takuulla. Tietysti sottapyttyjä on mutta niitä on myöskin naisia, ei voi vetää sukupuolirajaa tähän.
Aamulla töihin tullessani satuin samaan hissiin hirvittävältä tupakanlemulta ja lialta haisevan naisen kanssa! Oli ulkopuolinen "asiakas", ei työntekijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 17:54

Nuist miesten vessois en tuppaa käymään, paitsi äärimmäisessä hädässä, heh, joten ei tietoa käsipesujutskast, mut esim. meitin työpaikal ei luulis, et vaan naiset käy dapoljuussa, kun käsipyyherulla (kone) hajotetaan koko ajan, jos ottaa joku vimpan WC-paperin, ei vaihda siihen uutta tilalle, käsipaperit pitkin poikin lattialla, tms. WC-pöntös saattaa olla jutskat, vetämäti, niin voisi kuvitella, ettei nuo naisetkaan sitten pese käsiään, muuta kuin näistä siivousjutuista (kuihan siel sit heil kotona?). Ite pesen aina kädet, kun tulen kotiin, samoin WC-käynnin jälkeen, jne. Voisin kuvitella, että miehet jopa 'siivompia' kuin me naiset näis jutskis??

Lähteet:
sivusilmä