Oletteko käyttäneet kookosmaitoa ruuanvalmistuksessa?

Itse käytän mielelläni risottojen sekä broilerin valmistuksessa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 15:34

Kookosmaitoa on tullut käytettyä ja nimenomaan linnun kanssa se on erinomainen lisämauste. Mä en syö kookosta, koska en tykkää siitä rapinasta hampaissani, mutta maitoa on tölkeissä tälläkin hetkellä keittiön kaapissa. Kerran tein myös niin, että paistoin possunsuikaleita, nakkasin pannulle tölkillisen valkoista herkkua ja ei se sitten kaivannut kuin riisiä lisäkkeeksi. NAMI!

Kysyjän kommentti

OLEN SAMA RUOKAA MYÖS TEHNYT JA HYVÄÄ OLI

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 14:36

En tykkää kookoksesta. Kerran ostin sellaisen valmisruoan ja lämmitin sen. Mietin pitkään, että miten tää on niin kamalan makuista, kunnes sitten luin tuoteselostuksen. Johan selvis, siinä oli kookosmaitoa. Huh, huh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:44

Silloin tällöin teen thaimaalaista ruokaa ja kookoskanakeittoon, Tom Kha Kai nimensä mukaisesti laitan kookosmaitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:51

AINA VALILLA SYON SAMAN KEITON,,Tom Kha Kai,muuten kookos maitoa kahviin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:59

en tykkää kookoksesta missään muodossa.. siis en käytä;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 15:31

Kyllä, ananaksen kanssa sörssättynä tehosekkottimes tulee hyvää pirtelöä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 15:35

en muista et oltais käytett mut pitää kokeilla :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 16:08

Joskus olen käyttänyt kun olen valmistanut risottoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 16:53

Aivan outo maku minulle,voishan sitäkin maistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 17:59

Kookosmaito on loistavaa kanan kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 18:12

Kerran erehdykses heitin sitä kalakeittoon ,kun luulin laittavani ruokakermaa, mut ei sit ollukka mun suun makuinen, joten isännälle tupla -annokset...hän ei huomannut mitään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 19:14

Kerran tai pari viikossa,Tom Yam keitto on perheen suosikkeja(kiitos thaimaalaisen ystävän).Toimii hyvin ruokakerman asemasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 23:03

Muutaman kerran vuodessa, se taitaa olla pienessä peltitölkissä ja melko halpaa. Wokkiruokiin lähinnä sitä tulee ujutettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 23:43

Kyllä olen kookosrasvaa on tullu käytettyä ainakin rasvan muodossa munkkiaa paistellessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 09:32

Alpro,Soya meillä käytössä joka paikassa ruuan laitossa,kookosmaitoa ennen käytettiin,mutta kun alpro soya tuli markkinoille niin käytetäänsitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:28

Ei koskaan, maku on epämiellyttävä.

Lisätty: 27.01.2009 - 10:28

En valmista myöskään taikkuruokaa johon se ehkä sopisi.