Mitä tarkoittaa ? Kaksi: Suomi

Näkyykö kellään muulla näin Samsung 32" taulutelkkarissa.

Avainsanat: ei enää ymmärrä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 13:23

Ilmeisesti joku toimintahäiriö joka roiskiin noita tekstinpätkiä ruutuun Samsugissa, valituksia olen kuullut muiltakin (itsellä ei tuollaista epeliä ole).
Pistä myyjä/maahantuoja koville asiasta, kyllä se pitää saada korjatuksi ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 13:48

Kyllä se minullakin näkyy vaihtaessani kanavia 1,2 . Lisäksi mono ja stereo häipyvät kun kanava on muutaman sekunnin päällä. minulla on samanmerkkinen taulutelevisio. Olen ajatellut sen liittyvän kielenvalintaan.

Lisätty: 25.01.2009 - 14:03

on myös ruotsinkielisessä kanavassa 5.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:58

tarkoittaisko suomenkieleisiä sivuja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 09:26

Kieli valinta näkyy,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 10:59

Meillä on mm. Bravia, ei mitään ongelmia.