mitä voi saada jos käy yleisissä vessoissa ilman wc-pöntön suojausta?

Avainsanat: puhtaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 13:26

Helpotusta vessahätään. En ainakaan minä ole muuta saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 13:26

helpotuksen nyt ensimmäisenä, mutta saattaa näinä tautisina aikoina sivutuotteena tulla joku tulehduskin

(hygieniasta kannattaa huolehtia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 13:34

heh, no helpotusta tietenki mut tarkoitin kyllä että voiko saada jonku taudin! kun seurannu naisia niin monikaan ei suojaa ja itsellä ihan pakko suojata joka kohta.. toiset ilkkunu et ihan turhaan ettei siitä voi mittää saada, siksipäs kysynki et tietäiskö joku..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:08

eihän sille wc-pöntölle tarvitse istuutua , käy ns. kyykkypissalla,
paitsi jos isompi asia, voi laittaa vessapaperista reunukset.

mutta todella harvoin saat mitään tautia vessasta ( miehet voi keksiä selityksen vaimolle jos on joku sukupuolitauti tarttunut muulla tavoin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 14:19

Voi sieltä saada jotain ihottumia, niin luulen mä. Mutta tuskin mitään sukupuolitautia. Varovaisuus ei ole turhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:46

55v enkä mitenkään ole 'suojautunu' WC:ssä istumisessa, pehvahan siin vaan niil reunoil osuu, ei oo mitään tautia tullu eikä tule, kädet pestään kyllä heti WC:stä poistuessa, sen pitäis riittää, eikös? Ei voi saada mielestäni mitään tautia, näin on...

Lähteet:
hätävarjelun liiottelua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:58

pidän aika turvallisena.. ethän sinä hiero intiimialueita vc reunoihin, ainoastaan reidet koskettavat. Ne on aika paksua nahkaa. Joten pissaa rauhassa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 15:43

sillon ku olin viel pikkutyttö nii mummo kerto kaikista mahollisist kuolemantaudeist :'D mutta nah, en jaksa enää nykyää suojata millää ku en oo mitää saanu aikasemminkaa ainakaan tietääkseni^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 22:02

Laita vc paperia sinne pönttöön ennen kuin pissaat jos roiskeita pelkäät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 22:35

Siitähän on tehty tutkimuksiakin, että ihmisen kasvot on 'likasemmat' eli pöpösemmät kuin takapuoli. Ja tosiaan, eihän siihen pöntölle istahdeta takapuolella, vaan reisillä, joten itse olen ainakin jättänyt turhan hössötyksen ja paperin ripustelun vessareissuilta pois. Jos nyt todella epäilyttävältä näyttää, niin ehkä sitten. Harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 23:29

eipä siitä mittään tuu..monessakin yleisessä paikassa jossa olen itse käynyt niin on siinä pytyn vieressä semmonen kone josta saa desinfiointipyyhkeen jolla voi reunuksen pyyhkästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 09:24

Kyllä hätä vähenee muuta en ole saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 19:30

Enkä minä ole saanut, en suojaa ulkomaillakaan. Joskus kun on oikein saastanen veski niin laittaisin, mutta niissä ei yleensä oo paperia ja se paperinenäliina, joka on taskussa ei riitä.
Tauteja ei ole tullut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 03:04

Et voi saada wc-pontöstä yhtään mitään sen enempää kuin ilmasta jota hengität. Ole huoleti ja pissi rauhassa!