Nyt on Virolaiset mennet sekaisin, vai mitä?

Lisätty: 25.01.2009 - 11:29

Näkyy nuo linkit olevan kiven alla ja ei aukee, mutta kysymys on Viron protestista suomalaiseen mitalisateeseen taitoluistelussa ja väittävät sen olevan sopupeliä!www.iltasanomat.fi/

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 14:55

Jahas, että silleen. Onko joku virolainenkin taitoluistelija olemassa? Kateutta siis?

Lisätty: 26.01.2009 - 14:57

Suomalaisten naisten taitoja kehuivat monet ulkomaalaiset kun heitä haastateltiin. Tuomarit antavat pisteitä ja siihen on tyydyttävä. Eihän mekään metelöidä kun Euroviisut menee pisteytyksissä tuonne itäblokin puolelle...

Lisätty: 26.01.2009 - 14:58

Totta maar, suurimmat roistot ja rikolliset tulevat Suomeen juuri Virosta (ja Venäjältä) joten "vilunkipelit" siellä osataan kyllä. Ihan ammattimaisesti.

Lisätty: 28.01.2009 - 10:26

AamuTV:stä kuulin ohimennen että ko. virolainen on korjannut puheitaan eli sanonut ettei tarkoittanut sitä mitä sanoi!!! Tai jotain yhtä tyhmää selitystä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 11:29

No minä sitä ihmettelin että cerveca on otettu enemmän kuin una, heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 11:30

Ahaa, no juu sekasi ovat!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 11:32

kyllahan ne suomalaiset ilmoittivat etukateen saavansa 2 mitallia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 11:36

Ilmoittivat kaksi mitalia tavoitteeksi, eivät saavansa niitä. Eikös se ole vähän eri asia. Ja tuomarithan ne pisteet antaa, eikä luistelijat tai heidän valmentajansa. Näyttää taas menevän puurot ja vellit sekaisin virolaisten lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 12:49

Virolaisethan ne Kuitusestakin herjan laittoivat liikkeelle. Jotkut vielä haluavat virolaisia Suomeen. Suurimmat rosvotkin tulevat nykyisin sieltä. Kaihdetaan koko paikkaa. Roska on aina roskaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 12:51

Ainahan se vähän potuttaa kun naapurilla menee hyvin (ja lohduttaa jos naapurilla menee vieläkin huonommin kuin itsellä) , sellasia me ollaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 13:28

Kateus on meidän perisyntimme. Ja olisimmekohan me itsekin syyllistyneet samaan...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 17:24

Kateus vie kalatkin järvestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 09:18

sehän väitti jälkikäteen se virolainen hän ei ole sanonut mitään semmoista ja ihmettelee mistä semmonen väite on saatu hänen suuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 09:26

No ne on aina ollu sekasin. :D