itse olan kova espanjan matkaaja n.6 kertaa vähintään vuodessa. mutta haluisin mielipiteitänne thaimaasta kiinnostais!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 13:54

voi kuule sinä espanjan matkaaja...jätä tylsä espanja ja epävakaat säät ja lähe lomalle thaimaahan.sielä on kuule niin ihanaaaaaaaaaaaaa ja leppoista että avot!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 14:17

Espanja on mielenkiintoinen kohde, niin on myöskin Thaimaa. Vaikkapa pelkästään uuden kokemisen ilosta kannattaa joku tulevista matkoista suunnata sinne. Lentomatkan pituus toki lisääntyy Thaimaahan lennettäessä. Mutta, mikäli etsit aurinkoa, hyvää ruokaa ja ystävällisiä ihmisiä, en näe yhtään syytä lykätä Thaimaan matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:55

Suosittelen lämpimästi kokeilemaan Thaimaata, voisit tykästyäkin. Itse olen ollut siellä melkein pari kuukautta yhteensä, mutta sitten tökkäsi. Nyt ei tee enää mieli. Siellä on edullista ja ihmiset tosiaankin hyvin ystävällisiä, ruoka hyvää ja jos pääsee liikkumaan useammissa paikoissa aina parempi. Tavallinen maaseutu aitoine ihmisineen on kokemisen arvoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 17:41

kannattaa ehdottomasti käydä kokeilemassa thaimaata. itse olen käynyt espanjassa, benalmadenassa ja autolla sit kierrellyt ja ajellut pitkin rannikkoa, nähnyt ja kokenut sielläkin kaikkea. espanjakin on todella kiva paikka, mutta kyllä thaimaa on 100kertaa parempi, aina varma lämpö ja aivan ihanat ihmiset. ruoka ja shoppailu on edullisempaa, kuin espanjassa. ja thaimaassa PALJON näkemistä ja uusia kokemuksia varmasti löytyy kaikille sinne meneville. lento kyllä on pitkä, mutta kannattaa!:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 02:34

ehdottomasti,itse kävin vaimoni kanssa cha amissa ja yövyttiin hotelli tipmanissa ja reissu oli mitä paras aamupalat huippua,hotellin henkilökunta ammattilaisia ja KAIKKI ,,,,,.ei yhtään perke,,,,, kuulunut reissulta meidän suusta lämpö upea , rannat ok,kaikki oli ok ,olimme kuin kuningas perhe vierailulla.kävin hierojalla vaimon pyynnöstä noin 4 kertaa joka päivä..ranta hierojat huippuja.suosittelen.muista käydä myös kvai-joella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:41

Kyllä sitä kannattaa käydä vähän useammassakin maassa. Espanjaan 'jumiintuneena' sinulle varmasti Thaimaa sopisi hyvin aloituspaikaksi, kun lähdet maailmankuvaasi avartamaan ...