Kas täälainen on teillä kuisana?????????

Lisätty: 25.01.2009 - 11:22

Niin on kysymys netti riippuvuudesta ja kuionka se vaikuttaa muuten elämään. Tää oli Iltalehden netti sivulla ,valitettavasti on sitten linkissä jotain vikaa. Laitoin linkin uudestaan, toivottavasti saatte auki!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 01:51

Kyllä minun peräni on ruvennut leviämään ja se on varmaan netin syy. Niiiin...

Pieni tyttärentyttäreni sanoi, että mummin paras kaveri on lapio. Aivan oikein, lapio kesäisin ja tietokone talvisin. Minä olen nähtävästi sekariippuvainen.

Kysyjän kommentti

Niinhän se mukava tuo lapio!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 10:49

Mulle ei toi sivu aukea, tiedostomuoto on eri kuin minulla , kerro vähän.

Lisätty: 25.01.2009 - 10:58

tai kiusana? mutta mikä?

Lisätty: 25.01.2009 - 11:24

Nyt aukes, ja varmasti pitää paikkansa minun kohdallani, elämässäni on tapahtunut asioita viimeisen vuoden aikana niin paljon eikä aina positiivisia, joten tämä masennuksen hoitomuoto on mulle sopiva.Sekä muutenkin ajankuluketta tähän päivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 10:53

ei aukee sivu, mut tarkoitatko sanaa kui? kuinka???

Lisätty: 25.01.2009 - 11:43

nyt pääsin minäkin sivuil..olen laittanut itselleni säännöt, et napsus hetki ja naamas hetki s,postis hetki ka kone kiinni, näin päiväl ja elämää väliin . jotta ehkäsen riippumiseni nettiin..On vakava ongelma varmastikki jos ei ole kuin netti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 11:05

Ei aukea minullakaan toi sivu, joten voisitko vähän selvittää asiaa enemmän.

Lisätty: 25.01.2009 - 11:08

/www.iltalehti.fi/uutiset/200...9_uu.shtml
Tätä se sulkis vissiin tarkoitti ! Linkki ohessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 11:22

No enpä sanos vielä ainakaan olevani riippuvainen. Työt on tulleet hoidetuksi ja sosiaalinen elämä on yhtä vilkasta kuin ennenkin. Pakonomaista tarveta ei vielä ole nettiin. MUTTA mikä sen tietää milloin. Napsu on aika tärkeä viikonloppuaamuisin ja iltaisin ennen nukkumaanmenoa. Muualla en sitten liikukkaaan netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:51

en löytänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 15:59

En tiedä olenko riippuvainen mutta hyötyä siitä olen saanut. Ja päivittäin tulee täälläkin käytyä jos olen kotona. Mutta en hypi seinille, jos kone jää aukaisematta jonain päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 17:29

Netti ei haittaa miun sosiaalista elämääni,en myöskään istu netissä öisin enkä tuntitolkulla päivisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 19:23

ei ruve mistään nykimään vaikka olisin viikon veneellä, pärjäilen ihan hyvin ilman nettiäkin, joskin tilaisuuden tullen aikaa kuluu surffaillessakin, muu elämä tästä tuskin kärsinyt, päin vastoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 09:02

En ole vielä huomannut riippuvuutta,kun tietokone vasta vajjaa vuoden ikänen ,ensimmäinen kone ikinä,eihän sulla ollut koko linkkiä,näin sen uutisen suoraan iltalehdesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 20:05

kun menen koneeni ohise se ikään kuin kutsuu luokseen,EN OLE RIIPPUVAINEN SIITTÄ ,enkä tarvi sitä, uskokaa jos halvatte.,!