Mihin maahan olette menossa lomalle tänä vuonna?Eli te jotka tiedätte menevänne:)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 10:04

Lähden kesällä Adrianmeren risteilylle. Eli lähtö on Korfulta ja käydään Sloveniassa, Italiassa, Kroatiassa, Montenegrossa ja palataan Kreikkaan, Korfulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 10:23

No tiedän varsin hyvin, sillä olen vielä4 kuukautta Gran Canarialla ja syksyllä tuun takaisin tänne, loka marraskuussa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 10:58

Kesällä matkailuautolla Ruotsiin ja Tornion kautta suomeen,,,Ajalla ei väliä, mut ehkä 2 viikkoa...tai 3 viikkoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 11:15

torreviajaan/espanjaan matkailuautolla, viimekesänä ajelin autolla sinne ja oli hieno reissu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 11:17

Kohta Kanarialle ja kesällä Ruotsiin ja ehkä Eurooppaa kiertämään autolla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 11:36

kotimaasa,ehkä vähän matkaillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 11:47

syyskuu ja kohteena Gerani, Kreeta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 13:20

Tänä kesänä, meille totuttuun tapaan, suuntana Italia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 13:34

Istanbulin reissu keväällä on varma, muut mahdolliset haaveilun asteella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 14:22

Lomamaani on nimeltään Suomi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:51

Haavilen Niilin risteilystä, ehkä se ehkä ei. Kreikkakin kiinnostaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:58

Toukokuulla Portugaliin Madeiralle. Kesällä tarkoitus piipahtaa Venäjällä, Pietarissa ja ensi syksy jää sitten nähtäväksi..kotimaa ja Lappi ainaskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 15:03

Kreikkaan, Liettuaan, Ranskaan ja Hollantiin. Myös Luxemburg on mahdollinen
jos eräs ryhmämatka toteutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 15:25

Keväällä käyn Saksassa. Toukokuussa Kreikkaan, käydään ehkä laivalla Turkin puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 10:02

Helmikuussa Teneriffalle, huhtikuun lopussa Ateenaan ja elokuussa Santorinille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 01:17

Maaliskuussa Kiinaan ja toukokuun lopussa joko ateena tai lontoo... loppuvuodesta ei vielä tiedä mitä sitä keksii..

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 29.01.2009 - 15:52

Tänä vuonna ajattelin että kohteena olisi joko Pariisi tai New York rahatilanteen mukaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 01:59

Muutaman päivän päästä Teneriffalle. Kesän matka vielä auki, riippuu rahatilanteestakin matkustetaanko minnekään muualle kuin kesämökille. Mieli tekisi kokeilla esim. Kyprosta tai Rodosta jos matkoja on jäljellä ja tili kestää.