Näkeekö mistään Napsun sivustoilta, kuinka monta pistettä on kerääntynyt tämän lahjakorttiarvonnan aikana?

Avainsanat: lahjakorttiarvonta pisteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 11:25

Matkalahjakortti arvotaan kaikkien pisteitä keränneiden kesken, kyllä, mutta kun yksi piste vastaa yhtä ns. arpalippua, niin oishan se mukavaa tietää kuinka monta 'arpalippua' on tullut 'haalittua', heh...

Lisätty: 25.01.2009 - 16:35

Anteeksi, jos tällä vastauksellani olen loukannut tietämättäni joitakin napsulaisia, piti ainakin olla ihan harmiton vastaus, anteeksi....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 09:00

ei nykyisellään näe
(sitähän voi kysellä jos ylläpito rupeaisi julkaisemaan sellaistakin tietoa jossain sopivassa välissä?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:32

Minä luulen,ettei sitä näytetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:33

Enpä ole seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:50

Ei äkkiseltään löytynyt paikkaa mistä olisi nähnyt:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 10:06

Ei löytynyt vaikka haeskelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 10:08

Ei löydy, mutta onko se tarpeenkaan. Se on sitten yllätys kun voitat lahjakortin ja voit todeta itsellesi, että pisteitä oli paljon tai riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 10:17

No ei sitten näy, mutta kun olet aktiivinen, niin pisteitäkin tulee ja varmaankin on omat mahdollisuudet sinullakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 11:04

Niin ja eikö se matkalahjakortti arvota? et onko niil pisteil niin välii???Vastatkaapa onko näin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 12:03

Jonin 13 on hyvä hihitellä sattuneesta syystä. Itse en perusta matka-arvoista koska en enää kykene matkustelemaan, kaupoissakin jätän kaikki hirsimökki, nopeat veneet,sukset,mönkijät,ym.kilpailukupongit täyttämättä ,en ole ikinä muuta voittanut kuin 2 markan arvalla 20 pennin kamman,lottoa harrastan silloin tällöin,mutta minulle käy usein niin että mitä en niin välttämättä halua niin saan sen silti, lapsetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:48

aikanaan näkyy:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 02:37

kun katsot omaa profiiliasi niin näet sen siittä vasemmasta laidasta. ...ole hyvä!