Haukkuma- ja piruiluvastaukset?

Minulle on tullut anonyyminä tehtyihin kysymyksiin piruilutyyppisiä vastauksia. Mitä niille pitäisi tehdä? Ehdotuksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 07:50

Kannattas varmasti kysyä nimimerkillä. Jos olet huomannut ei anonyymit ole oikein suuressa suosiossa täällä. Nimimerkkikin suojaa sinun henkilökohtaisen yksityisyytesi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 08:18

Mielestäni se on tyhmää vastailla piruillen.Minullekkin on tullut ,joskus ja kysyin siltä joka vastas,mutta siihen ne loppui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 08:40

Yksi ilkeä anonyymi ja kaikki anonyymit saavat kärsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 08:48

Tyhmistä päistä kärsii koko vartalo.joku sanan lasku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:32

Jos tulee haukkuma/piruiluvastauksia (joka kiellettyä Napsun säännöissä), voi ko. kysymyksen ilmoittaa ns. "Ilmoita asiaton vastaus" -kohdassa Napsun ylläpidolle, joka poistaa tämän vastauksen, jos se myös heidän mielestään on asiaton..

Lähteet:
Napsu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:34

Olen itse saanut parilta Napsulaiselta tosi häijyjä vastauksia.Mutta en kiinnitä nihin sen kummemmin huomiota.Mutta tämä Napsu pitäisi olla sellainen mukava paikka,ettei ketään solvattaisi ja vastattaisi häijysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:47

Jos on todella asiaton vastaus kehotan toimimaan niin kuin Jonin sanoi eli ilmoita ylläpitoon ( sen voi muuten tehdä kuka tahansa). Mutta jos on muuten vaan ilkeä tai mollaava vastaus niin ohita reippaasti äläkä ota itseesi. Toisilla se pätemisentarve ja ylivertaisuus on suurempi kuin toisilla. Ja sellaista kysymystä kuin tyhmä kysymys ei ole olemassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 10:12

Jos se vastaus oli tarkoitettu otettavaksi huumorilla. Vai oliko oikeasti piruilua? Kuten jo edellä olevat kertoneet, ota yhteys ylläpitoon sellaisen vastauksen kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 10:15

Se on niin, että metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 10:52

Olen niitä piruiluvastauksia joskus saanut. Niin saahan vasatauksesta aina sen 5 pistettä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 12:19

Maarit3 kanssa olen vähän samaa mieltä että jos/ kun on 1 'pirullinen' anonyymi, niin kaikkia anonyymit on 'pirullisia' koska ei tiedä koskaan kuka on kyseessä.. Mulle anonyymi on yksi ja sama henkilö, tyhmää ajatella niin mutta voi voi.. - - - - Ja jos vastaus poistetaan sopimattomana niin menettää myös ne 5 pistettä, että rohkeasti vain ylläpitoon ilmoittamaan, jos tuntuu siltä että jonkin vastaus pitäisi poistaa.. Miununkin vastaukseni saa poistaa ja laittaa sopimattomaksi.. Niin en tietenkään tahallani halua vastata sopimattomasti, mutta enhän tiedä jos kysyjän mielestä vastaukseni on sopimaton, niin silloinhan sitten vaan ilmoittamaan asiasta.. Olen meinaan vastaillutkin joskus kärkkäästi, mutta silloin kysymyskin on ollut aikas 'karkia/ töykeä' niin sitä sitten päästelee sammakoita suustaan.. Mutta anonyymisti en ole koskaan vastannut 'töykeästi', että ihan nimimerkilläni töykeyksiä latelen jos latelen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:47

tos on tuollainen punainen lippi jinka vieressä lukee " ilmoita asiaton vastaus"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 23:14

ilmoita asiaton vastaus, kysy itse piruilijalta..tuossahan porukka on vastaillut paljon vaihtoehtoja...ja ehdotan vielä anonyymille/anonyymeille että rekisteröitykää! ei se niin vaikeaa voi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 14:52

Niin metsä vastaa kun sille huudetaan. Mutta jos jokin asia on henkilö X:lle arka, hän käsittää sen liian herkästi piruiluksi. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäkööt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 12:01

Täytyyhän olla joukossa yks vastarannankiiski.... Oli se millainen yhteisö sieltä löytyy yks/monta sellaista joiden mieliksi ei osaa tehdä mitään.... Mut täytyykö aina ollakkaan mieliks? Mun mielestä ei, mut pirullisuuden vois kyllä unohtaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:40

Kannattaa ilmoittaa asiattomasta vastauksesta, etenkin jos se menee piruilun puolelle, huumoria toki on kiva lukea välistä, hekottelen vastauksille täällä ääneen välillä. Joskus vastaus voi olla raadollinen asiamielessä. Eron toivottavasti huomaa.