Mittäs kun lennonlähtö Siirtyy 6.35.t. ja eikä ennätä hotellin maksetulle päivälliselle????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 15:02

Luulisin, että myhästyneet huomioidaan ja heille järjestetään ateria silloin kun tulevat

Kysyjän kommentti

Ruokaa järjetettiin .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 03:02

Voi Liisukka parka kun jäät yhtä ruokaa vaille! Jos sulla on matka vakuutus ,nioin sieltä saa jotain korvauksia, mutta sekin on kiinni millainen vakuutus on! Kun palaat takaisin kotiin ,niin ota yhteys vakuutus yhtiöön!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 07:55

Tämän takia ei juuri kannata aterioita ja muita oheistuotteita maksaakkaan etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 08:55

Voi voi kun kävi hassusti,eikö sieltä jostain löytyne ruokaa,käsittääkseni sillä ruoka kupongilla voi syödä seuraavana päivänä,vai tuliko niitä maksettua joka päivälle.Harmin paikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:37

Älä sure yhtä ruokailua,pidä hauskaa ja osta vaikka pizza.Kyllä sun kukkaro sen kestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 10:56

Meillä oli Sloveniaan matkatessamme lento myöhässä, saimme iltapalaa salaatteja ja leipää,ei meillä ollut mitään ph. mutta kyseisen hotellin ruokaravintola oli jo suljettu saavuttuamme eli hotellin henkilökunta oli tietoinen ryhmän ongelmista ja olivat näin ystävällisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 11:13

Kysele hotellillta josko jotenkin korvaa, tai matkanjärjestäjältä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 11:23

käsittääkseni joko hotelli tai matkanjärjestäjä korvaa sen jotenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 13:37

Käänny matkanjärjestäjän puoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 15:05

Ei 1 ruokailu maailmoja maksa Ateria etukäteen maksettuna on yleensä typerintä
mitä voi ajatella.