Milloin nauroit ITSELLESI viimeksi...?

Nauroin mennen päivän itelleni ,kun Facebooksis kirjoitin seinäl, et lähden tekee KARJANPAISTII...no kamut kyselemään ohjeita? Ja sisko jo meinas et kisulit paistix uuniin, kun niit 2 kpl ja jo karjana voi pitää..,mut olinkin tekemäs Karjalanpaistii...täl kirotus vihreel nauroin ja naurattaa vielkiiiiii..heh..

Avainsanat: nauru ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 11:34

Kyllä, tuntuu, et melkein joka päivä, jkl nauruntyrskähtelyä omista mokista/kommelluksista syntyy itellein, ja hyvä, jos itelleen pystyy nauramaan.

Tässä joitakin päiviä sitten katoin teksti-TV:n erästä otsikkoa ja luin: Suomessa kasvaa Elina jan odote. Ja innolla tutkimaan varsinaista tekstiä, jotta mikähän uusi kasvi Suomeen nyt rantautunut?, mitä, täällähän puhutaan ihan höpöjä, jotain ihmisten iästä, vaikka eksoottisesta kasvista piti olla.... noooo...o.. olin tavuttanut väärin ja otsikko olikin siis: Suomessa kasvaa elinajan odote. Issessein sitten naureskelin ääneen tääl..jälleen...

Lähteet:
eikä eika eikä vimppa kerta luulen ma...

Kysyjän kommentti

Kiitos, kylläpä sain nauraa nyt sinulle ja muilekkin hauskoista vastauksista..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 23:29

Päivittäin kun "joku" sotkee tätä asuntoa ja piilottaa kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 23:38

Kun kesällä heräsin lankapuhelimen pirinään ja aloin hakea puhelinta. Olin siis aitassa, jossa ei ole puhelinlangoista tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 00:23

melkein joka päivä...huumorilla selviää vaikka mistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 03:04

Kyllä sitä tulee aina jotain ns. topättyä ja sitten naurattaa jäkikäteen päivittäinkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 08:00

Ei voi päivää selvitä, etteikö nauras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 08:48

En ole ainakaan itkenyt omille kommelluksilleni, joka päivä nauran itselleni, paremmin kylläkin mieheni sattumuksille, lähti perunaa ja silliä kaupasta hakemaan kesällä , tein tatzikia hän lähtiessään näki että raastan kurkkua, tuli kaupasta 2 kurkun kanssa, sanoi että toi ainakin ne 2 tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:02

päivittäin naurelee kaikenlaisista kommelluksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:41

Pakko nauraa itselle,,tulee töpeksittyä ja touhuttua aika paljon.Syytän aina puolisoani,koska mielestäni hän ne asiat sotkee,mutta tosiasiassa se olen minä itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 10:23

Joka ikinen päivä saa nauraa itsellensä kaiken hölmöilyn takia. Niin kauan kuin naurattaa, niin hyvä. Jos menee itkun puolelle on jo vakavampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 12:32

Eilen viimeksi nauroin itselleni, kun blondi olen niin jututkin on välillä semmoiset että oksat pois.. Semmoisia älyn väläys ja erittäin fiksuja kommentteja, ei siis mitään vitsinkertomis juttuja vaan ihan arkipäiväisiä blondiviisauksia.. Sekä välillä ihan jotkut tekemisetkin tuppaa naurattamaan.. - - - Nauru pidentää ikää ja itselleen nauraminen on oikeenkin terveellistä,, siis terveyden merkki vai mikä se nyt oli.. =D

Lähteet:
Haa Haa hah heh hih hoh,, huh huh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 13:59

oon todennu , että on paljon terveellisempää nauraa itelle kuin muijalle, siispä naureskelen ehtimiseen ihan omia aikojani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 15:01

Itselleen on oltava armollinen ja naurulla kuittaa monta haksahdusta. Eilen viimeksi nauroin kun olis tehnyt mieli suuttua itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 16:51

tänää viimeks ku menin kirkkoon ja melkee vedin heti sisälle päästyäni lipat. pitäis varmaa osata käyttää sitä tasapaino-aistia jonka jumala on meille antanut :'D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 17:51

Yleensä joka päivä omalle tyhmyydelle :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 23:04

silloin tällöin...en muista tapahtumaa koska viimeksi nauroin itsellein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 13:18

Joskus olen nauranut itselleni kun olen kotona piilottanut jonkin tosi tärkeän paperin tai esineen niin että se pysyy tallessa. Niinpä sitä ei heti löydä itsekään. Työpaikalla taas saataan kadottaa joko avainnipun tai kännykän, kaksi tuoretta tapausta eli kännykkä juuri ennen joulua kaikessa kiireessä ja nyt viime viikolla avainnippu.